אחרי העימות

"כל יום שהרב רומפלר בישראל, ילדי 'לב טהור' נושמים לרווחה"

במשטרה נערך עימות בין הרב אלעזר רומפלר לבין הבחור ישראל מאיר בויאר, שהצליח לברוח מתוך כת 'לב טהור' בגואטמלה, לפני שפג תוקף צו איסור היציאה של הרב (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ישראל מאיר בויאר (צילום מסך מתוך 'עובדה', קשת 12)

במשטרת ישראל, נערך היום (שלישי) עימות בין הרב אלעזר רומפלר לבין ישראל מאיר בויאר, שהצליח לאחרונה לברוח מתוך כת לב טהור בגואטמלה.

העימות נערך לאחר שבימים הקרובים צפוי לפוג תקפו של צו איסור היציאה שהטילו על רומפלר, שהגיע ארצה בעקבות פטירת אביו, הרב אהרן צבי רומפלר, מנהיג קהילת תהילות ישראל, ומי שכונה הרב של נשות השאלים.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', רומפלר הבן נעצר בישראל בחשד שסייע לנישואי קטינים כחלק מפעילות כת 'לב טהור' ולמעשי התעללות קשים, אך כעת מתברר כי תפקידו בכת היה בכיר יותר, ולכאורה הוא אחד מארבעת האחראית על הרעבת הילדים.

גורם המעורה בפרטים אומר הערב ל'כיכר השבת', כי "בכל יום בו רומפלר נמצא בישראל, עשרות ילדים בכת לב טהור בגואטמלה, נושמים לרווחה".

בשל העובדה שצו עיכוב היציאה עומד להסתיים, מתכננת המשטרה לבקש מבית המשפט להאריך שוב את מעצרו, וכחלק מאיסוף הראיות נערך העימות עם הצעיר שהצליח לברוח מהכת.

"הוא (אלעזר רומפלר), יחד עם שלושה נוספים, האיש הכי דומיננטי כיום בכת לב טהור", טענו למשטרה גורמים העוקבים אחרי הנעשה בכת הסגורה.

מתברר כי יש נגדם צווי מעצר בארצות הברית, אך הם כזכור, נמלטו בשל כך לגואטמלה, שם הם מסתתרים כיום.

בישראל חוששים כי מיד לאחר שחרורו ממעצר, והעובדה שלא יהיה נגדו צו עיכוב יציאה, הוא ישוב לגואטמלה, ולבצע את המעשים המיוחסים לו בילדי הכת, בהם התעללות, הרעבה, ונישואי קטינים בניגוד לרצונם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר