אזלו המקומות

השבת של 'דרשו', תתקיים באחוזה מפוארת באוקספורד שבאנגליה

הקונוונשן השנתי של ארגון דרשו ייערך באחוזה היסטורית מפוארת באוקספורד שבאנגליה אליה יגיעו רבנים ואישי ציבור • במוצאי שבת ייערך במקום סיום הש"ס המרכזי של לונדון (חרדים)

(צילום: יוסי פלס)

רבנים, מורי הוראה, דיינים, מגידי שיעורים ואישי ציבור רבים, ישתתפו ב"שבת דרשו", שיתקיים באחוזה מפוארת עם עבר היסטורי באוקספורד שבאנגליה. במוצאי השבת יתקיים במקום סיום הש"ס של יהדות אנגליה.

בשבוע הבא - שבת פרשת 'ויחי', ייערך המעמד של ארגון 'דרשו', המכונה "הקונוונשן" - "הכנסייה העולמית" של דרשו המתקיים מידי שנה בארה"ב, ואחת לחמש שנים באירופה,

המעמד יתקיים במלון הנמצא בתוך אחוזת "הייתרופ" - אחוזה היסטורית בת מאות שנים המתפרשת על פני כ-20 אלף דונם. ומכילה מאות חדרים.

בסיום הוועידה - במוצאי שבת, יתקיים באולם הענק שבמתחם המלון, מעמד סיום הש"ס המרכזי של אירופה שבו צפויים להשתתף יהודי לונדון.

אוטובוסים מיוחדים שהוקצו לוועידה יביאו למתחם יהודים מכל רחבי אנגליה, למעמד סיום מרגש ומיוחד לכבוד גומרה של תורה.

ב'דרשו' מציינים, "כי למרות כמות החדרים הגדולה, כבר אין אפשרות לרכוש חדר לשבת הקרובה, וזאת בשל הביקוש הגבוה שהיה להשתתף בשבת.

יצוין כי מלבד מעמד סיום זה אשר יתקיים כאמור בשולי הכנסיה העולמית של דרשו, מקיים דרשו מעמדי סיום הש"ס מקומיים גם בפריז ובמנשסתר שבהם מתעתדים להשתתף אלפי לומדים, קובעי עיתים ומוקירי התורה ולומדיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר