"אני כבר בגן עדן"

'הצדיק מבני ברק' הגיע בחלום לחברו מקובנה

שעות ספורות לאחר פטירתו ועוד בטרם הובא למנוחות, 'הצדיק מבני ברק', בא בחלום לחברו מילדות, בקובנה, ואמר לו: "אני כבר בגן עדן" • החלום שמסעיר את בני ברק (חדשות)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הגר"י זצ"ל, והחולם - הרב גיברלטר (צילום: עזרא לנדאו / מתוך אתר 'יד ושם' )

החלום שמסעיר את בני ברק: ביום שלישי סמוך לחצות הלילה נפטר הגה"צ רבי יצחק גרודז'ינסקי זצ"ל, מייסד וראש כולל 'תורת אברהם' בבני ברק. הוא הובא למנוחות למחרת, יום רביעי, בשעות הצהריים.

היום (חמישי) הגיע לניחום האבלים, ידיד הנעורים של הנפטר - עוד מהעיירה קובנה, יבדלחט"א הרב יצחק גיברלטר, הידוע מספרי האמונה שחיבר בעקבות השואה האיומה.

הרב גיברלטר סיפר כי ביום שלישי בערב עלה על יצועו בשעה מוקדמת וכלל לא ידע על פטירת של ידידו הגה"צ רבי יצחק גרודז'ינסקי זצ"ל, אלא שבאמצע הלילה חלם את ר' יצחק זצ"ל, שנראה שמח ואומר לו "אני כבר בגן עדן".

לדבריו, הוא נבהל ושאל את בניו מה קרה, והם אמרו לו שאכן הגה"צ רבי יצחק גרודז'ינסקי זצ"ל נפטר.

הסיפור שסיפר הרב יצחק גיברלטר בשבעה עורר התרגשות רבה מאוד ואחד הנוכחים אמר ל'כיכר השבת': "זה מרגש מאוד. תמיד שומעים סיפורים על חלומות מכלי שלישי ורביעי, כאן בעדות מכלי ראשון מיהודי תלמיד חכם שמספר מה שחלם, אין ספק שהצדיק הגיע למקומו בשמים".

"לא לחינם זכה הנפטר להגיע בחלום ולומר שהוא כבר בגן עדן", הוא מוסיף, "הוא היה 'עמוד התפילה והענווה' כך אמר הגאון רבי דב לנדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר