החיסול הדרמטי

עשרות אלפים השתתפו בהלווית קאסם סולימאני בבגדד

יממה לאחר שחוסל בעיראק, עשרות אלפים הגיעו להשתתף בהלווית מפקד כוח קודס של איראן, קאסם סולימאני • המשתתפים הניפו שלטים "מוות לאמריקה" ו"מוות לישראל"(העולם הערבי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת החיסול, וקסאם סולימאני (צילום: מתוך טוויטר)

יממה לאחר שחוסל בעיראק, עשרות אלפים הגיעו להשתתף בהלווית מפקד כוח קודס של איראן, קאסם סולימאני. המשתתפים הניפו שליטים "מוות לאמריקה" ו"מוות לישראל".

עם הוצאת ארונות הקבורה של המחוסלים, בניהם כאמור סולימאני, ההמונים זעקו: "מוות לשטן הגדול, מוות לארצות הברית".

קאסם סולימאני צפוי להיקבר בעיר הולדתו כרמאן שבאיראן. טקס ההלוויה המרכזי יתקיים ביום שלישי בטהראן, שם ישתתף המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי.

סמוך לשבת, הגיע נשיא איראן, חסן רוחאני, לבית משפחת סולימאני ואמר: "הפשע האמריקני לא יישכח, המוות של סולימאני לא יימחק לעולם, הוא יישאר לנצח בזכרון העם האיראני וכל עמי העולם החופשי. ארה"ב לא הבינה את הטעות שעשתה, אך היא תבין את ההשלכות בשנים הבאות".

לדבריו: "חיסול סולימאני בוצע על-ידי הטרוריסטים הגדולים בעולם. אויבי איראן כעסו מאוד על התוכניות שהיו לסולימאני. הפשע הזה הוסיף לשנאה של האיראנים והעיראקים לאמריקנים".

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר במהלך היום כי: "סולימאני תכנן מתקפות מיידיות. תפסנו אותו בשעת מעשה וחיסלנו אותו. שלטון הטרור שלו חלף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר