5 טריקים לניקיון שאין סיכוי שהכרתם עד כה

ליקטנו המוני עצות ניקיון מסבתא שלנו, מאמא ומחברות. חלקן בסיסיות, כאלו שכולכם מכירים וחלקן שמורות בתוך המשפחה, כמו מתכון סודי העובר מדור לדור. הנה כמה מהן (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לאורך 30 שנות חיינו על פני כדור הארץ ליקטנו המוני עצות ניקיון מסבתא שלנו, מאמא, מאחיות, משכנות ומחברות. חלקן בסיסיות, כאלו שכולכם מכירים וחלקן שמורות בתוך המשפחה, כמו מתכון סודי העובר מדור לדור - מהדרך המפתיעה לניקוי עם לחם ועד הדרך להיפטר מלכלוך הדבוק למברשות איפור. הנה כמה מהן, שכנראה לא נחשפתם אליהן עד לרגעים אלו:

1. וודקה היא חומר ניקוי מדהים (כן, באמת)

מחפשים תכשיר ניקוי פעיל נטול כימיקלים, המסתתר במזווה שלכם? וודקה מוכחת כמנטרלת חיידקים וריחות וניתן לערבב אותה במתכונים להכנת חומרי ניקוי ביתיים לא מעטים.

טיפ: השתמשו בכל מותג, כל עוד הוא לא מתובל.

2. אבקו את המאוורר עם ציפית של כרית

איך מנקים מאוורר תקרה מבלי להעיף חלקיקי אבק על הרהיטים או הרצפה? הנה הסוד: הניחו ציפית של כרית על להב המאוורר ומשכו אותה לעברכם כדי לאגור את האבק. הפסולת תישאר כלואה בתוך הציפית ולא תזנק לרצפה.

3. תנו לשמש לפעול כמסיר כתמים

שכחו מאקונומיקה בפעם הבאה שמכלי האוכל הפלסטיים שלכם יקבלו כתמי רוטב פסטה. הניחו מיכלי פלסטיק הניתנים לשימוש חוזר באור שמש ישיר. חשיפה ממושכת תגרום לכתם להיעלם. קסם.

4. שטפו מברשות איפור עם לגו

אנו מורחים נוזל של סבון כלים על סיבים של מברשות איפור ומברישים אותן על בסיס לוח לגו, תחת מים זורמים חמים. הבליטות מניעות החוצה את חלקי האיפור, כך שבסופו של דבר המברשת נותרת נקיה לגמרי.

5. הסירו מדבקות מחיר עם חמאת בוטנים

כדי להסיר שאריות דבק מתגיות המחיר על כלי זכוכית, הניחו מעט חמאת בוטנים על פיסת מגבת נייר ושפשפו אותה בתנועות סיבוביות עד שהדבק הוסר. שטפו עם מים והופ, נקי מבריק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר