שרה ואבנר נתניהו הפתיעו את הטסים מיוון

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו ובנה אבנר, חזרו בטיסה מאתונה לישראל ובחרו לטוס במחלקת תיירים שם שוחחו עם הנוסעים המופתעים ואף הצטלמו איתם "סלפי" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן)

כאחד האדם: רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו ובנה אבנר, חזרו אמש (מוצ"ש), בטיסה מאתונה לישראל לאחר שנפשו בסוף השבוע ביוון - הנוסעים בטיסה הופתעו לגלות שהשניים בחרו לטוס במחלקת תיירים.

שרה ובנה אבנר שוחחו עם נוסעי המטוס המופתעים ומשכו לא מעט תשומת לב בטיסה ואף הצטלמו סלפי עם מעריצים.

התמונה של השניים במחלקת התיירים בטיסה הפכה לוויראלית במיוחד ברשתות החברתיות וגררה תגובות רבות.

כזכור, בעקבות המצב הביטחוני וחיסולו של מפקד כוח קודס האיראני קאסם סולימאני, קיצר ראש הממשלה בנימין נתניהו את ביקורו ביוון וחזר לארץ עם פמלייתו שעות לפני שבת, שרה ואבנר נתניהו נשארו כאמור בשבת באתונה‏.

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו ובנה אבנר, השתתפו בסעודות השבת בבית חב"ד באתונה, השניים נשארו למשך כל ארוחות השבת שכללו דברי תורה ושירי שבת.

נתניהו זועמת על יחס התקשורת כלפיה

אבנר נתניהו דיבר בפני הקהל על העובדה שעם ישראל שרד למשך כל ההיסטוריה, ועל החשיבות של שימור המסורת וההתחברות לזהות היהודית שלנו, ועל התפקיד החשוב של בתי חב"ד בעולם במשימה הזאת.

הגברת שרה נתניהו התרשמה מאוד מהאווירה של ארוחות שבת בבית חב"ד, ואמרה ששמעה על כך רבות מבנה אבנר שביקר בהרבה בתי חב"ד וכעת חוותה זאת בעצמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר