פרסום ראשון

כתב אישום נגד מפגין: "תקף וירק על שוטר"

אחרי תקופה ארוכה שלא הגישו כתבי אישום נגד עצורים בהפגנות, הוגש היום אישום נגד מפגין חרדי שניסה לחסום את התנועה ברחוב בר אילן, ויידה חפצים על שוטרים (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפגנה ברחוב בר אילן, אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: אחרי תקופה ארוכה בה נמנעו מהגשת כתבי אישום נגד המשתתפים בהפגנות השונות שעורכים הקיצונים בציבור החרדי - כעת שינוי מגמה.

כתב אישום הוגש היום (שלישי) על ידי פרקליטות מחוז ירושלים - פלילי לבית משפט השלום בירושלים, נגד שלמה זלמן ויספיש, המואשם כי ניסה לתקוף שוטרים.

לפי העובדות במתוארות בכתב האישום, ביום 30.10.18 (יום הבחירות לרשויות המקומיות), בשעה 21:00 או בסמוך לכך, אירעה התפרעות בצומת בר אילן בירושלים.

במהלך ההפגנה, היו כמה שחסמו את הכביש לתנועת כלי רכב, מה שהוביל לכך שצוות יס"מ הגיע למקום. לפי כתב האישום, הנאשם התקרב לעבר הצוות.

"הנאשם יידה חפצים לעבר הצוות והתפרץ לעבר הכביש כדי לחסום את התנועה מספר פעמים", נכתב בכתב האישום, וכי הוא אף ירק על שוטר.

בכתב האישום נטען כי "במעשיו המתוארים לעיל הנאשם ניסה לתקוף שוטר והתקיפה קשורה למילוי תפקידו כחוק, בכוונה להכשיל את השוטר בתפקידו או למנוע או להפריע אותו מלמלאו והשתתף בהתקהלות אסורה, שהתחילו לבצע בה את מטרתה בהפרת השלום שיש בה כדי להטיל אימה על הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר