תיעוד מיוחד

בסאדיגורה ערכו סיום הש"ס בהשתתפות האדמו"ר

מעמד סיום הש"ס רב רושם נערך בבית המדרש סאדיגורה בבני ברק בראשות האדמו"ר ובהשתתפות המוני חסידים, תוך שציינו את הצלחתה של התקנה שקבע האדמו"ר (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: משה גולדשטיין)

מעמד סיום הש"ס רב רושם נערך בבית המדרש סאדיגורה בבני ברק בראשות האדמו"ר ובהשתתפות המוני חסידים.

במעמד ציינו גם את ההצלחה הכבירה בתקנה שתיקן האדמו"ר עבור החסידים, במסגרתה על כל חסיד לבחור 5 דפי גמרא ולדעת אותם ישר והפוך, זאת בנוסף על הלימוד הקבוע.

החסידים הסבו לסעודה חגיגית, ובמהלכה הזמין המנחה הרב נחמן גרוסמן את הרב מיכאל גרינוולד לשאת דברים בנושא שיחה בטלה בשעת התפילה, לאחר מכן הזכיר את געגועיו לאדמו"ר מסאדיגורה זצוק"ל, ואת זיכרונותיו מסיום הש"ס בשנת תש"ן, אז נשא את המשא המרכזי.

אחריו נשא דברים הגאון הרב ישראל מאיר שושן, שעמד בדבריו על גודל מעלתם של לומדי הדף היומי, ולאחר מכן נערך מעמד הסיום ע"י הרה"ח ר' אלימלך שפירא, כשהחסידים פוצחים בריקוד של שמחה לכבודה של תורה.

בהתחלת הש"ס כובד מגיד השיעור הרב יעקב זילברשלג, ולאחר מכן ערך הרבי מעמד 'לחיים' במהלכו ילק מטבע ברכה מיוחד למסיימי הש"ס.

עוד השתתפו במעמד האדמו"ר מלעלוב ב"ב, האדמו"ר מגארליץ, הגאון רבי אליהו רפאל היישריק, דיין בביה"ד הגדול, הגר"י טוביאס, אב"ד שיכון ו' ב"ב, הגאון ר' יוסף צלר, ראש ישיבת סאדיגורה, הרה"צ ר' יצחק אנגלרד, הגאון ר' יעקב יהושע אנגלאנדער, ראש ישיבת מכנובקא בעלזא, הגרח"י שולמן, ראש כולל סלבודקא, הגרי"מ שטיינמץ, ראש ישיבת ויז'ניץ, הגר"ח טוביאס, הרה"ג ר' זלמן גרויז, ר"מ בבית המדרש סאדיגורה באשדוד, והרה"ג ר' זאב צלר ר"מ ביהמ"ד סאדיגורה ביתר עילית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר