ירי בשכונת רמות

עבריין חרדי נפצע קשה; היורה - נמלט על אופנוע

תושב שכונת רמות בירושלים, עבריין חרדי כבן 50, נפצע הבוקר מירי שבוצע לעברו ופונה לבית החולים במצב קשה. היורה נמלט על אופנוע והמשטרה פתחה בסריקות (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בטבת תש"פ | 13.01.20
זירת הירי (צילום: דובורת המשטרה)

דרמה בשכונה הירושלמית: תושב שכונת רמות בירושלים, עבריין חרדי כבן 50, נפצע הבוקר (שני) מירי שבוצע לעברו ופונה אל בית החולים 'שערי צדק',שם נמסר כי מצבו קשה והוא מורדם ומונשם.

זירת הירי (צילום: לירן תמרי - מיינט ירושלים)

סמוך לשעה 07:20, ברחוב פליקס פרנקפורטר בשכונת רמות, בוצע ירי לעבר העבריין הבכיר, על-ידי חשוד שנמלט על אופנוע.

כוחות ההצלה, שהוזעקו למקום על-ידי השכנים שנבהלו מהרעש, העניקו טיפול רפואי לעבריין ופינו אותו לבית החולים 'שערי צדק' כשהוא במצב בינוני, יציב ובהכרה.

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר כי "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא גבר כבן 50 במצב קשה עם פציעת ירי בפלג הגוף העליון. הפצוע, מורדם ומונשם עובר כעת טיפול דחוף ביחידה לרדיולוגיה פולשנית ולאחריה יועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ".

ל'כיכר השבת' נודע כי מפרטים ראשונים עולה כי העבריין צעד ברחוב בעת שחזר מהתפילה בבית הכנסת אל ביתו כשבידו הטלית והתפילין, ובמהלך הצעידה הגיע למקום רוכב אופנוע שירה לעברו מספר יריות. מיד עם התרחשות הירי, קפץ העבריין מעבר לגדר, מה שהחמיר את רמת הפציעה שלו.

המשטרה שהוזעקה גם היא לזירה, פתחה בסריקות לאיתור החשוד בירי וציינה כי הרקע ככל-הנראה פלילי.

יצוין כי מדובר בעבריין שהיה עצור לפני תקופה במשטרה אך בית המשפט שחרר אותו לאחר שלא היו ראיות נגדו.

יוחנן צמח ושוקי בקר חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום סיפרו לנו עוברי אורח כי לאחר שנורה הוא קפץ מגדר בגובה של 2 מטרים עקב הבהלה. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מפצעי ירי וחבלות בכל חלקי גופו".

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרת ישראל הוזעקו לפני זמן קצר לשכונת רמות בירושלים, בעקבות דיווח על ירי שבוצע לעבר תושב המקום ע"י חשוד שנמלט על אופנוע.

"כוחות המשטרה פתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד, ובמקביל נפתחה חקירה. הפצוע פונה ע"י מד"א במצב בינוני לבית החולים. מבדיקה ראשונית עולה חשד שהרקע לאירוע פלילי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר