"מפרים את השלווה - בגלל שטויות"

לתושבים במאה שערים נמאס: "נמצה את הדין עם הפורע"

ההרס הרב שנזרע בשירותים ב'שטיבלך' במאה שערים, גרם לתושבים בשכונה למאוס בקיצוניים שלא נותנים להם מנוח • בשיחה עם 'כיכר' הם אומרים: "נמצה עם הפורע את הדין" • צפו בתיעוד (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השירותים ההרוס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שכונת מאה שערים בירושלים שוב סוערת, על תליית דגלי פלסטין בשכונה. לרוב השפוי בשכונה נמאס מהמיעוט הקיצוני שמפר להם את שלוות החיים בשכונה פעם אחר פעם ואומרים: "נמצה איתם את הדין".

השבוע, הגיעו פקחי עירית ירושלים, מספר פעמים ל'מאה שערים', כדי להסיר את דגלי פלסטין בשכונה. מה שגרם והצית ויכוח בין תושבי השכונה לקיצוניים לתושבים שרק רוצים שקט.

התושבים הקיצונים שעומדים מאחורי הדגלים זועמים ואומרים: "הרי בכנסת ישראל לפני כמה שנים התקיימה ועדה עם דגל פלסטין, אז למה שם זה היה מותר ופה זה אסור?. רואים שאין שום בעיה חוקית לתלות דגלים, והעירייה סתם נכנסה והחליטה להסיר אותם".

ל'כיכר השבת' נודע, כי בינתיים בזרם הקיצוני, ימתינו כמה ימים ורק אז יתלו חדשים. בטענה שזה זה כבר לא יעניין אף אחד כמו שהיה עד היום.

הרס השירותים בשטיבלך של מאה שערים

מנגד, זקני השטיבלך המיתולוגי במאה שערים והתושבים השפויים זועמים, ואומרים ל'כיכר': "ישנו צעיר משועמם שהוא נכנס ועשה פוגרום בשרותים - בגלל הסרת השלטים, הוא טוען שעשה זאת בגלל שזה שרותים של העיירה, אנחנו נתפוס את הפורע הזה שמציק לנו בגלל טענות אוויליות ונמצה עמו את הדין".

בעלי העסקים והחנויות, עומדים מהצד ומביעים את זעמם ואומרים: "המהומות הללו הורסות לנו את הפרנסה, כל הזמן משחיתים לנו דברים בגלל הדגלים הללו, שאין לנו מושג מה ההתעקשות לשים אותם, רק השבוע הרסו לנו את הדוכן כי חשבו שהוא סולם".

שוטרים מבצעים מעצרים בלילה במאה שערים

בעיתון המשתייך לזרם הקיצוני ביותר במאה שערים, "משמרת היהדות" שמופץ בשכונה מידי יום שישי נכתב השבוע: "השבוע שוב בואו העירייה הציונית לנקות את מא"ש והסביבה, ובע"ה התקהלו תושבי השכונה וסילקו אותם בבושת פנים, בעז"ה ידביקו שוב התושבים את הדגלים המוציאים את ליבם של הציונים".

לוקחים לבעלי העסקים את הדוכנים

כך או כך, ל'כיכר השבת' נודע עוד, כי המשטרה חוקרת את רוב המקרים שהתרחשו השבוע, וגם מקרה בו צויר דגל פלסטין על משאית זבל של העיירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר