הקרב על החסינות

ב'כחול לבן' אוספים חתימות ומאשימים: "אדלשטיין גורר רגליים"

במפלגת "כחול לבן" ממשיכים ללחוץ על יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת בהקדם האפשרי על מנת לקום בהקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינותו של נתניהו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

הקרב על החסינות: במפלגת "כחול לבן" ממשיכים ללחוץ על יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת בהקדם האפשרי על מנת לקום בהקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אדלשטיין נמצא בין הפטיש לסדן. מן הצד האחד הליכוד לוחצים עליו לדחות ולגרור רגליים בכינוס המליאה על מנת לדחות את דיוני החסינות, מנגד ב"כחול לבן" מאיימים בהדחתו במידה ולא יקבל החלטה מהירה.

לצד זאת, בכירים ב"כחול לבן" הבהירו, כי במידה ואדלשטיין יכנס את המליאה בשבוע הבא, הם יורידו מהפרק אפשרות להדחתו.

ביום שישי פנה יו"ר ועדת הכנסת ח"כ אבי ניסנקורן ליועץ המשפטי של הכנסת בדרישה להורות על כינוס המליאה על פי חוות דעת משפטית.

"עמדתנו היא כי יש חובה לכנס את מליאת הכנסת להצבעה עוד באותו שבוע שבו הוגשה הבקשה, ובוודאי לא יאוחר מתחילת השבוע הקרוב", מציין ניסנקורן במכתבו לינון, "ביום שלישי שעבר פניתי בשנית ליו"ר הכנסת בבקשה לזמן את המליאה עוד בשבוע שעבר, אך המליאה עדיין לא זומנה".

בכחול לבן אספו ביממה הקרובה חתימתם של 65 חברי כנסת בקריאה לכנס את מליאת הכנסת. הערכות הן כי אדלשטיין לא יכנס את המליאה השבוע, וייגרר רגליים עד לשבוע הבא.

ח"כ יאיר לפיד, מהנהגת כחול לבן, אמר אמש (מוצ"ש) כי "65 חברי כנסת - רוב מוחלט של הציבור - הגישו בקשה להקים ועדת כנסת. אני סמוך ובטוח שיולי אדלשטיין יעשה את הדבר הממלכתי והנכון ויכנס את המליאה כדי להקים את ועדת הכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר