רוצות לשדרג את המראה שלכן במהירות? פשוט מאד, לכו לישון מוקדם וקומו מוקדם. בשעות ספציפיות, ליתר דיוק.

מחקר שנערך על ידי "Sealy UK", מותג מיטות, שנועד ללמוד יותר על הרגלי השינה שלנו ולבדוק את הקשר שבין שינת לילה טובה למראה גופני משופר, גילה כי יותר ממחצית מהאנשים מאמינים כי איכות השינה שלהם משפיעה לטובה על החזות שלהם.

רוב האנשים שנהנו מממוצע של 9 שעות ו-10 דקות תנומה מדי לילה, טענו כי חוו מספר יתרונות בנראות שלהם, כולל עיניים בהירות יותר ועור טוב יותר.

אז מהו הזמן האופטימלי לעצום את העיניים ולנוח מעמל היום? לעלות למיטה בשעה 21:45 ולהתעורר בשעה 6:55 בבוקר.

כשמדובר בשינה כאמצעי המסייע לשדרוג החזות, נראה שאנשים אכן הכירו בחשיבותה של פעילות חיונית זו. המשתתפים במחקר דירגו אותה כגורם השני בחשיבותו להראות אטרקטיביים, כשהוא עולה על פעילות גופנית, אופנה ואפילו איפור וטיפוח. הדיאטה היתה הגורם היחיד שלדעתם השפיע יותר על המראה שלהם.

באופן לא מפתיע, נשים היו בסבירות גבוהה יותר מגברים להאמין שלשינה יש השפעה גדולה על ההופעה החיצונית שלהן, כששני שליש מהנשים האמינו ששנת יופי היא דבר אמיתי, לעומת קצת יותר ממחצית הגברים.

בהתייחסו לתוצאות המחקר, ניל רובינסון, מומחה לשינה ב-"Sealy UK", אמר: "רבים מאיתנו שואפים להיראות ולהרגיש טוב ומבזבזים סכום גדול של כסף בניסיון להשיג זאת. עם זאת, נראה שאנחנו שוכחים שהשגת שנת לילה טובה יותר, יכולה להשפיע באופן חיובי על המראה הכללי שלנו".

"חשוב לקחת בחשבון את איכות השינה שמקבלים", הוא מוסיף. "ולעשות הכל כדי ליצור סביבה שהופכת את השינה האיכותית ליותר סבירה. זה יכול לכלול השקעה במיטה נוחה ותומכת, יצירת סביבת שינה רגועה ושקטה, או יישום שגרת שינה קבועה".

ובכן, אם אתם צריכים אותנו, אנו נהיה במיטה.