'וול-דאן' עד הבית: הבשר איכותי, הכשרות מהודרת

כבר לא צריך לחפש סניף של הבשר האיכותי 'וול-דאן', גם לא צריכים להגיע לחנות המפעל בירושלים, מהיום ב'וול-דאן' מתחדשים: ניתן להזמין 'און ליין' מהבית גם באמצעות המייל, את הבשר האיכותי • מהפכה הבשר המהודר נמשך (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

יום רביעי, ריח של שבת המלכה באוויר הבית. עוד מעט יוצאים לקניות. למלא את הבית בבשרים, עופות ודגים, והמרוץ מתחיל. אנחנו אוהבים לכבד את השבת במצרכים האיכותיים והמהודרים ביותר לפי כל דקדוקי הכשרות, לפי שיטת מרן הבית יוסף ולפי שיטת הרמ"א. בית יהודי מהודר.

עד היום היינו מכתתים את רגלינו למרחקים כדי להגיע לסניף האיכותי שבו מוכרים בשר של 'וול-דאן' – הידוע כבשר איכותי, טרי, ועם כשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית לפי שיטת מרן הבית יוסף והרמ"א. מהיום תוכלו לבחור את הבשר האיכותי ביותר בשירות און ליין עד הבית.

המבינים באיכות הבשר יודעים כי חברת 'וול-דאן' הוא בשר אשר נשחט בכל שבוע בשחיטה מקומית ולא בשחיטת חו"ל. מדובר בעגלים צעירים הנשחטים ביום ראשון וכבר ביום שלישי הבשר מוצא למכירה.

ב'וול-דאן' – חברה הבשר עם עשרים שנות ניסיון בעולם הקולינארי, בניהול האחים אסרף, החליטו לשנות כיון בחשיבה לטובת הצרכן שלא יצטרך יותר להגיע עד לחנויות הבשר, ופתחו אופציה למכירה באון ליין או באמצעות המייל, ואפילו בוואצאפ וזה כל כך פשוט.

כל מה שאתם צריכים לעשות להכין רשימת קניות, לבדוק את חלקי הבשר אותם אתם תרצו להזמין, ולהזמין באון ליין או באמצעות המייל. אחרי שהזמנת ואישרתם את הקניה המבוקשת, תמתינו עד עשרים וארבע שעות ושליח יגיע אליכם עד הבית עם משלוח הבשרים לשבת. השירות כרגע מתבצע בקו מירושלים ועד ביתר עילית וחדרה. לתושבי אשדוד, בשלב זה ההתחייבות שהמשלוח יגיע תוך שלושה ימים.

"בהמשך", אומר הבעלים והמנכ"ל של 'וולדן', מר שמעון אסרף, "נרחיב את המשלוחים לעוד נקודות בארץ, וגם לאשדוד נגיע תוך יום אחד בלבד". לדברי שמעון אסרף החתום על החידוש המרענן החוסך זמן ומונע ביטול תורה של האברכים המכתתים רגליהם לרכוש את הבשר האיכותי והמהודר, "אנו נמשיך לחדש ולרענן, כך שכל צרכן יוכל לרכוש את המצרכים האיכותיים והמהודרים שלנו".

מתחדשים: 'דיגיטל'

חידוש נוסף מבית 'וול-דאן' עם המעבר לשירות און ליין ולרכישה באמצעות המייל: אפשרות לקבל מתכונים לחלקי בשר אותו תרצו לרכוש. שירות זה יינתן ללקוחות על ידי יצירת קשר עם מוקד ההזמנות באון ליין או במייל.

כידוע, ב''וול-דאן' הכניסו נורמות חדשות לאיכות הבשר, הבנה טובה יותר בחלקי הבשר, ולא עוד בשר קפוא המיובא מחו"ל, אלא בשר טרי – מאה אחוז 'וול-דאן'. עם הבשר האיכותי מבית הקצבייה של 'וול-דאן' תוכלו להכין ארוחות גורמה.

ההבדל בין בשר טרי מעגלים ישראלים שגדלו בתנאים מעולים לבשר ביבוא מחו"ל, הוא הבדל שמים וארץ, בעיקר בטעם השונה. בגלל זה הביקוש לבשר איכותי הולך וגדל כל זאת בזכות הבשורה הייחודית – בשר טרי משובח מעגלים ובקר שגדלו במרעה ישראלי בתנאים אופטימאליים, ונבחרים אחד לאחד על-ידי האחים אסרף. העגלים נשחטים כהלכה תחת פיקוח מחמיר ומהודר בכשרות בד"ץ העדה החרדית ולא עוברים תהליך הקפאה, אפילו חלקי.

היום, אימפריית הבשרים של 'וול-דאן' כבר בשיאה והיא רק הולכת ומתרחבת. מותג 'וול-דאן' מכיל בתוכו לא רק את מסעדת אנטריקוט הידועה בהר חוצבים, ולא רק הקצביות המוכרות, אלא גם תכנית עסקית שטומנת בחובה התרחבות הכוללת, כאמור, את 'וול-דאן' און ליין, בה ניתן לרכוש את מוצרי הקצבייה עם שירות משולחים עד הבית.

בקצביות 'וול-דאן' שמים דגש מיוחד על חווית הלקוחות ומקפידים לשמור על סביבה נקיה וסטרילית עם שירות מקצועי של קצבים בעלי ניסיון עשיר הנותנים מענה מותאם לכל רוכש בהתאם לצרכיו בקצביות השונות, מייעצים ואורזים את הבשר נקי, חתוך ומוכן מיד לבישול.

הייחודיות של מותג 'וול-דאן' מסתכמת ב-3 עקרונות שהאחים אסרף יעתיקו לכל הסניפים אשר הם מתעדים לפתוח - כשרות מהודרת, איכות וניקיון.

1. כשרות ברמה הכי גבוהה - בעבר דרישות כשרות המהדרין היותה מחסום בעשיית בשר טעים ומנות גורמה, אך האחים אסרף הפכו את המשוואה ויצרו בשרים איכותיים גם בכשרות הכי מהודרת והם בעצם מראים שאפשר לעבוד עם בשר מהדרין ברמה הכי גבוהה שיש.

2. איכות - מותג 'וול-דאן' מחשיב מאוד את איכות הבשר והם לא מתפשרים בכך: הם יודעים שהמחיר יהיה יותר גבוה בשל כך - אבל חשוב להם שלקוח שאוכל או קונה אצלם הוא יקבל את האיכות הכי גבוהה בשוק.

3. ניקיון - כל אחד שנכנס לקצביות של וול דאן מופתע היכן הריח החריף של שיירי עופות ובשר שהורגלנו אליו באיטלזים - ב'וול דאן' אין ריח ומדי פעם מקבלים תחושה שנכנסים לבית מרקחת ולא לקצביית בשרים. ניקיון ואסתטיקה הם עקרונות שהאחים אסרף לא מוותרים עליהם.

בנוסף לבוטיק הבשר האיכותי קיימים במותג 'וול-דאן' מגוון סדרות משלימות העומדות בסטנדרטים אותם קבעה 'וול-דאן': 1.סדרת המטוגנים סיגרים, פסטלים, קובה במגוון טעמים. 2. סדרת הרטבים המיוחדת והמשלימה לבשר האיכותי. 3. סדרת הבשר האיכותי בהקפאה 100%בשר לא מעובד. בקרוב אף ייפתחו מגוון סדרות נוספות באיכות ובסטנדרט הגבוה של 'וול דאן'

להלן המבחר כפי שתמצאו באתר http://www.weldone.co.il/

מחלקת עוף: עוף שלם טרי, עוף שלם מפורק, טחול, כבד עוף טרי/ כבד צלוי טרי, כרעיים עוף טרי, ירכיים עוף טרי, שוקיים עוף טרי, פרגיות עוף טרי, גרון עוף טרי, שניצל עוף פרוס טרי, חזה עוף שלם טרי, כנפיים עוף טרי/ גרון עוף טרי, עופות ארוזים משק ארצי, עוף שלם טרי ללא אנטיביוטיקה, כרעיים טרי, שניצל טרי, כנפיים עוף טרי/ גרון עוף טרי.

מחלקת בשר: צוואר טלה פרוס קפוא, צלעות טלה פרוס קפוא, צלי כתף קפוא, לשון קפוא, בשר 8 קפוא, בשר ראש קפוא, אנטריקוט ורד הצלע קפוא, כתף עגל מס' 4 קפוא, פילה מדומה מס' 6 קפוא, אוסובוקו עגל קפוא, בשר בקר לחמין חתוך קפוא, אסאדו פלנקו קפוא, אנטריקוט עם עצם קפוא, בשר טחון קפוא, חזה בקר קפוא, עצמות בקר קפוא.

בשר טרי: אנטריקוט עגל טרי, צלעות עגל טרי מס' 2, חזה טרי מס' 3, כתף עגל מרכזית טרי מס' 4, צלי כתף עגל מס' 5, פילה עגל מדומה מס' 6, שריר הזרוע עגל מס' 8, אוסובוקו פרוס טרי, אנטריקוט עם עצם טרי, בשר טחון טרי, מכסה הצלע טרי, עצמות בקר טרי, שניצל בקר.

מחלקת דגים: דגים קפואים, נסיכת הנילוס פרוס, פילה מושט קטן/ ג'מבו, טונה לבנה, טונה כהה, סטייק סלמון ארוז, בקלה בלי עור, סלמון נורבגי/ דגת הארץ, תנובה, דג טחון, פילה סול פוטית.

שונות: ביצים L, שמן זית פרג, ירקות קפואים, סיגרים בשר ותפו"א, נקניקיות, קבב ועוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר