נתון מפתיע של משרד התיירות: הישראלים גילו את הקרפטים

סיכומי השנה במשרד התיירות מלמדים כי הרי הקרפטים הם האטרקציה החמה ביותר לשנת 2020 עם עלייה חדה של מטיילים הבאים לכבוש את ההר (תיירות עולם, מקודם)

האטרקציה החמה ביותר לשנת 2020 - הקרפטים (צילום: באדיבות מלון Perla)

תנו לנו לגלות לכם על מה כל הבאז ומדוע כל-כך הרבה ישראלים טסים דווקא לשם. יש לנו גם הצעה מיוחדת עבורכם - לקראת פסח 2020 - אל תהיו האחרונים המגלים ומצטרפים אל הקסם הזה שברומניה.

הרי הקרפטים משתרעים על שטחים של כמה מדינות: אוסטריה, צ'כיה, סלובקיה, פולין, הונגריה ואוקראינה, אך רוב שטח הקרפטים והרכסים הגבוהים ביותר, הם ברומניה. הקרפטים גובלים גם בהרי הדולומיטים ובאלפים שאין ספק שהם מהווים תחרות ראויה.

אך את הישראלים לא מעניין למי יש הר יותר גדול, הם רוצים אטרקציות מכל הסוגים, בתי מלון יפים, נופים שלווים ובעיקר מקום שיתאים גם להורים וגם לילדים ואפילו לסבא וסבתא שהחליטו שלא מאוחר מדי לעשות טרק אתגרי.

אחד המקומות היפים בקרפטים נמצא בעמק פרחובה, בעיירה סלניק (כ- 100 ק"מ מבוקרשט) שם יש את מכרה המלח הגדול ביותר באירופה, ובזכות הסגולות הרפואיות שבמקום האתר משמש גם אתר מרפא מוכר אליו באים מכל רחבי העולם.

אבל לא רק!
יש גם מוזיאון ואטרקציות לכל המשפחה. לילדים בנו שם מתקני שעשועים ומסעדה, הכול ממלח. ואם אתם רוצים לחוות את החוויה עד הסוף, לכו תטבלו במעיינות המלח במקום.

"אבל דוקטור, לא כולם מגיעים לשם רק בגלל המרפא, נכון?"

נכון. יש פארקים עצומים ואטרקציות חלומיות לכל הגילאים. תיירים מכל העולם באים לבלות בפארק המים המקורה שפתוח בכל מזג אוויר, בפארק החבלים הידוע, והטיולים בטבע הם תענוג שאין לתאר במילים. והשופינג, הו השופינג!

אידיליה בסלניק

מסתבר שיש גם את המשפחות המיוחדות האלה, שכבר מתארגנות לפסח - אבל בלי חומרי ניקוי, רק מזוודה ותכניות סופר מפנקות. בדיוק בשביל משפחות כאלה, מארגנת חברת 'אידיליה' את הנופש הכי קסום בקרפטים, שם בסלניק.

כדי שהדברים יקרו לפי הסדר, תרתי משמע, (כולנו שמענו על הנופשים שהתפרקו בערב חג בשנים קודמות), התחברה 'אידיליה' למונה טורס הידועה ול-39 שנות הניסיון שלה. יחד הן מפיקות נופש בוטיק למשפחות בפסח 2020, ברמה גבוהה מאוד.

בשביל הפינוק המושלם והיחס האישי הטוב ביותר שיש. 'אידיליה' בחרה במלון בוטיק PERLA הקסום (4 כוכבים - חברים!), השפים הכי טובים - כאלה שידעו לפנק בשפע גם בפסח ובהכשר מהודר של הרב בורנשטיין ('קהילות' על הבשרים), ובתכניה מגוונת שתספק את חובבי המוזיקה, האקסטרים והשוקולד כאחד.

אלי הרצליך, יהודה גלילי ובר פתוח 24/7. מה עוד?

נופים פסטורליים, שמרטפיה ופעילות לילדים ללא הפסקה, ספא משוכלל עם 10 חדרי טיפול שונים, סדנאות למי שאוהב להתעסק עם הידיים… מרגוע אמיתי לגוף ולנפש.

וכמה עולה התענוג?

"אנחנו יודעים שאנשים מסוגלים לשלם הון תועפות רק כדי שיקחו מהם את הלחץ של ההכנות לפסח בבית, אבל עלנו על הנוסחה שתחסוך גם הכנות וגם עלויות גבוהות", כך מסבירים לנו ב'אידיליה', שהמחירים נעים באזור 15,000 ש"ח לזוג, כולל טיסות- זול מהרגיל, יש לומר בכנות.

אז אם אתם כבר מחפשים את היעד המושלם לפסח 2020, כדאי שתכנסו ותתרשמו מהיופי - נשארו עוד חדרים עם נוף להרים!

לפרטים נוספים כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר