קרב עקיצות

ליברמן הסית; בג' הגיבו: זה אותו ליברמן שנפגש עם הגר"ש

יו"ר ישראל ביתנו הגיב בטוויטר על הפגנת "הפלג הירושלמי", והבטיח לדאוג שהתקציבים לא יגיעו לישיבות. ביהדות התורה מיהרו והזכירו את פגישתו עם הגר"ש אויערבך זצ"ל תמורת דילים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן על חוק הגיוס (צילום: באדיבות עמית סגל, חדשות 12)

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לפני זמן קצר על הפגנת "הפלג הירושלמי" בירושלים, והבטיח לדאוג שהתקציבים לא יגיעו לישיבות.

"ראיתי עכשיו את ההתפרעות של החרדים מהפלג הירושלמי בכניסה לירושלים. בקואליציה הבאה נדאג שתקציבים יגיעו לבריאות ולחיילים ולא לישיבות ולאברכים", צייץ ליברמן בטוויטר.

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר כתב: ״כשפוצצו כנס לחיילים חרדים באשדוד לא שמענו את ליצמן, דרעי ואפילו לא את בנט"

‏"כעת כשהכניסה לירושלים חסומה, שתיקה הרועמת שלהם מגלה שאת דרעי, ליצמן, גפני ואפילו בנט - מעניין לשמור על הכיסא בכל מחיר, גם אם זה אומר לטמון את הראש בחול נוכח אלימות הפלגים הקיצוניים של העדה החרדית.״

ביהדות התורה מיהרו להזכיר לליברמן את פגישתו עם מנהיג "הפלג הירושלמי" הגאון רבי שמואל אוירבך זצ"ל: "זה אותו ליברמן שנפגש עם מנהיג הפלג הירושלמי והבטיח להם הכל תמורת דילים פוליטיים".

עוד נמסר מיהדות התורה: "זה אותו ליברמן שהוביל אותנו לבחירות שלישיות. היום כבר ברור לכולם כי פתק ליברמן בקלפי משמעותו בחירות רביעיות".

כאלף מפגינים חרדים, המשתייכים לפלג הירושלמי, הפגינו היום החל משעות אחר הצהריים בירושלים במחאה על מעצר עריק שלא התייצב בלשכת גיוס.

העצור הוא הבחור דניאל מהדני, בנו של אחד מרבני העדה האתיופית. ההפגנה החלה בצומת הרחובות שרי ישראל / יפו, שם חסמו את הכביש לתנועה, ומנעו את מעבר הרכבת הקלה.

המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים וכעבור שעה ארוכה הדפה משם את המפגינים, לא לפני שאלו שיבשו קשות את התנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר