צפו בתיעוד

מפגינים חרדים בעד רמתי: "זו רדיפת הדת"

לראשונה הפגינו חרדים קיצונים מול בית המשפט בעד שחרורו של אהרן רמתי ממעצרו. רמתי הובא לביהמ"ש לדיון הארכת מעצר. בנו של רמתי ל"כיכר": "סתם רודפים אותו" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרשת הסמינר שהפך ל'כת': אהרן רמתי, מנהל סמינר 'בית מרים' הובא היום שוב לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. רמתי נעצר כבר לפני 16 יום והמשטרה תבקש שוב להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים. לפני הדיון, לראשונה מאז מעצרו הגיעו לבית המשפט כמה מפגינים חרדים קיצונים שנשאו שלטים בזכותו של רמתי וקראו להביא לשחרורו.

לפני הדיון אמר בנו של רמתי ל'כיכר השבת' כי הוא "מקווה שאבא ישתחרר היום. אנחנו מחכים לו בבית, סתם רודפים אותו".

שכנים של רמתי טוענים ל'כיכר השבת', כי השבוע הגיעו חוקרים לבית של רמתי ולקחו את אשתו לחקירה.

מעצרו של אהרן רמתי הוארך כבר השבוע על רקע עבירות חמורות נוספות בהן הוא חשוד, שהתגלו על ידי האזנות סתר.

חקירת הפרשה, שנחשפה לפני כשבועיים, צפויה להגיע ככל הנראה לסיומה כבר בימים הקרובים, זאת משום שבית המשפט הורה למשטרה לפעול לסיום החקירה בהקדם האפשרי.

המשטרה, חשפה השבוע בבית המשפט, כי עד כה נגבו 103 עדויות ונעשו 15 עימותים, וכן שחוקרי המשטרה החזיקו בדעה כי ניתן כבר לסיים את החקירה, אך בפרקליטות נפגשו עמם וביקשו לבצע עוד פעולות חקירתיות.

מנגד, לפי סנגוריו של רמתי, עורכי הדין שמעון קוקוש ואילן כהן, העבירות המיוחסות לרמתי אינן מבוססות כלל, וכל מה שקרה בשבועיים האחרונים הוא "פסטיבל תקשורתי, ותו לא".

"אין מתלוננת נגדו, מה גם שהמדוברת היא בגירה ואיננה בסמינר למעלה מארבע שנים. הוא (רמתי) מכחיש זאת לאורך כל הדרך. יש סעיפי עבירה, אבל רק עם ססמאות. החקירה מיצתה את עצמה, ואנחנו מבקשים לשחררו למעצר בית", טענו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר