בעיר צפת

פרשת הכת: אהרן רמתי ישוחרר למעצר בית

אהרן רמתי, מנהל הסמינר החשוד בניהול כת, צפוי להיות משוחרר למעצר בית, בבית חברו המתגורר בעיר צפת • בית משפט דחה את חשש המשטרה מפני שיבוש חקירתו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רמתי, היום בבית משפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי שבועיים במעצר, הורה היום (רביעי) בית משפט השלום בירושלים על שחרורו של אהרן רמתי, החשוד בניהול כת, למעצר בית.

אם אכן ישוחרר למעצר בית, יישלח לעיר צפת לבית חברו, בעוד בנו יפקח עליו. המשטרה מצידה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע עד מחר בבוקר, כדי שתוכל לערער על החלטה זו, לבית המשפט המחוזי.

עו"ד אילן כהן מסר בתגובה: "כפי שאמרנו בדיון האחרון, החקירה מיצתה את עצמה. אנו מברכים על ההחלטה האמיצה של בית המשפט היום ששחרר את הלקוח שלי למעצר בית. אני מאמין שעם בחינה נכונה, תיק החקירה יסגר".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לפני הדיון אמר בנו של רמתי ל'כיכר השבת' כי הוא "מקווה שאבא ישתחרר היום. אנחנו מחכים לו בבית, סתם רודפים אותו".

חקירת הפרשה, שנחשפה לפני כשבועיים, צפויה להגיע ככל הנראה לסיומה כבר בימים הקרובים, זאת משום שבית המשפט הורה למשטרה לפעול לסיום החקירה בהקדם האפשרי.

המשטרה, חשפה השבוע בבית המשפט, כי עד כה נגבו 103 עדויות ונעשו 15 עימותים, וכן שחוקרי המשטרה החזיקו בדעה כי ניתן כבר לסיים את החקירה, אך בפרקליטות נפגשו עמם וביקשו לבצע עוד פעולות חקירתיות.

מנגד, לפי סנגוריו של רמתי, עורכי הדין שמעון קוקוש ואילן כהן, העבירות המיוחסות לרמתי אינן מבוססות כלל, וכל מה שקרה בשבועיים האחרונים הוא "פסטיבל תקשורתי, ותו לא".

"אין מתלוננת נגדו, מה גם שהמדוברת היא בגירה ואיננה בסמינר למעלה מארבע שנים. הוא (רמתי) מכחיש זאת לאורך כל הדרך. יש סעיפי עבירה, אבל רק עם ססמאות. החקירה מיצתה את עצמה, ואנחנו מבקשים לשחררו למעצר בית", טענו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר