מתיחות בדרום

מטח רקטות לעבר עוטף עזה: בת 3 שבועות נפצעה קשה

שוב ירי רקטות לעבר יישובי עוטף עזה. הירי מצטרף למספר מקרים של ירי רקטות השבוע לעבר ישראל. תינוקת בת 3 שבועות נפצעה קשה כשנפלה מידי אמה שרצה למקלט (צבא ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

שוב רקטות על יישובי עוטף עזה: דובר צה"ל מסר ,כי זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שני שיגורים יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית.

פעוטה כבת 3 שבועות נפצעה קשה כתוצאה מהאזעקה בשדרות. יעקב בר יוחאי סגן ראש סניף איחוד הצלה בשדרות סיפר: "מדובר בפעוטה שנחבלה בראשה לאחר שנפלה מידי האמא שרצה למרחב מוגן. בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשמצבה בשלב זה מוגדר קשה".

דובר מד"א מסר, כי בשעה 23:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אשה ותינוקת שנפלו במדרגות בתוך בית פרטי בשדרות, בזמן ריצה לממד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה תינוקת כבת 3 שבעות במצב בינוני, בהכרה עם חבלה בראש ואשה כבת 30 במצב קל עם חבלות".

מדוברות עיריית שדרות נמסר, כי "לפני מספר דקות נשמעה בעיר אזעקת צבע אדום בעקבות שיגור רקטות מהרצועה. לא ידוע על נפילות בשטח העיר ואין דיווח על נפגעים בגוף או נזק. מוקד מידע ושירות לתושב ומרכז חוסן זמינים עבור התושבים במספר 8516*. המשך עדכונים בהתאם לצורך".

אחת הרקטות נפלה ככל הנראה סמוך למכללת ספיר. ייתכן כי מדובר בנפילה של אחד מטילי היירוט.

מהמועצה האזורית שער הנגב נמסר כי לאחר בדיקה, זוהו שלושה שיגורים - יירוט אחד מוצלח ושתי נפילות בשטחים פתוחים במועצה. אין נפגעים בגוף ולא נגרם נזק. במקביל אותרה שריפה קטנה בשטח פתוח במועצה, כעת נבדקת הסיבה.

ירי רקטות השבוע

מוקדם יותר היום, תקפו כלי טיס וטנקים של צה״ל מספר אמצעי תצפית לאיסוף מודיעין של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לבלוני הנפץ שהופרחו משטח רצועת עזה לשטח ישראל ולירי שבוצע מוקדם יותר לעבר תורן התצפית של צה"ל.

בימים האחרונים נורו מספר פעמים רקטות לעבר ישראל וגם אתמול תקפו כלי טיס ומטוסי קרב של צה"ל מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, בהם תשתית לייצור אמצעי לחימה ותשתית תת קרקע כתגובה לירי רקטות והפרחת בלוני נפץ מעזה לעבר ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר