צעקות וקללות

סוער בליכוד: כוס חלב על השרה מירי רגב

עימות חריף בין ראש לשכת ראש הממשלה לבין השרה על מטה השטח של המפלגה הדרדר עד לאלימות, צעקות, קללות וכוס חלב לעברה של השרה • שר החוץ ניסה להרגיע (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

צעקות, קללות והשלכת משקה לעבר שרת התרבות והספורט מירי רגב, וכל זה לא באירוע עם מתנגדים פוליטיים של הליכוד, אלא בישיבת קמפיין של המפלגה.

מיכאל שמש חשף הערב (שני) בחדשות הערב בכאן 11 כי ראש לשכת ראש הממשלה חני בליוויס, שזעמה על רגב, ציינה כי היא זו שצריכה להיות אחראית על מטה השטח של המפלגה.

מנגד, רגב הבהירה כי נתניהו נתן לה את האחריות. האירוע כולו התרחש בזמן שראש הממשלה היה בוושינגטון, להצגת עסקת המאה על ידי הנשיא טראמפ.

לפי הדיווח, בשלב מסוים, השיחה בין השתיים התלהטה ולטענת כמה מהנוכחים, ראש לשכת נתניהו בליכוד השליכה כוס חלב לאזור שבו הייתה שרת התרבות.

מירי רגב בהפרשת חלה (צילום: יח"צ)

מנכ"ל הליכוד, צורי סיסו הוא שנרטב כתוצאה מזריקת הכוס ושר החוץ ישראל כ"ץ, המנהל את הקמפיין, שהיה בקרבת מקום, הוזעק וניסה להרגיע את הרוחות.

בסופו של דבר, ראש הממשלה בנימין נתניהו עורב בפרטי המקרה החריג, והכריע לטובתה של השרה מירי רגב, שהיא זו שתנהל את מטה השטח.

מטעמה של השרה מירי רגב נמסר בתגובה: "במסגרת תפקידה כיו"ר מטה הכנסים והסיורים של הליכוד, השרה מירי רגב מקיימת בימים האחרונים שורה של דיונים שמטרתם להציג לציבור עשור של הצלחה ושגשוג בהובלת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומפלגת הליכוד. כל המתואר כאן אינו מדויק בלשון המעטה, היא לא 'הותקפה מילולית בצורה חריפה' ובוודאי שלא נזרקה לעברה כוס חלב. מדובר בסערה בכוס מים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר