פרסום ראשון

המורה והתלמידה התעמתו: "הרסת לי את החיים"; "את משקרת"

המורה החשודה מבני ברק והתלמידה שהתלוננה כי פגעה בה באופן חמור, נפגשו בחדר החקירות, לעימות שנערך ביניהן כחלק מהליך חקירת הפרשה • כל הפרטים בפרסום ראשון (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אל חדר במטה משטרת במרחב דן, ברחוב הקישון 10 בבני ברק, נכנסו היום (שני) בשעות הבוקר שלוש נשים: מורה מוכרת מבני ברק, צעירה בת 21 וחוקרת משטרה. מטרת ה"התכנסות" היתה ברורה - עימות בין שתי הראשונות, חשודה ומתלוננת.

המתח היה באוויר בין כה וכה, והגיע לשיא כשהצעירה פתחה את פיה, והחלה להטיח במורתה לשעבר דברים קשים. "הרסת לי את החיים. חמש שנים מהחיים שלי נמחקו בגללך", צעקה ה'תלמידה' - שפרטי תלונתה, על פגיעה חמורה שחוותה מהמורה, דווחו ב'כיכר השבת'.

בהמשך ניווטה החוקרת את הדיאלוג הטעון בין השתיים, מיקדה את העימות בתאריכים ומקומות וירדה לפרטים הכרונולוגיים, כשהיא "מתווכת" לעתים בין הצדדים הניצים.

לכל אורך העימות המשטרתי, שנעשה כחלק מהליך החקירה המקובל במקרים מעין אלו, דבקה המורה החשודה בגרסתה כי "לא היו דברים מעולם", ובשל מסוים אף אמרה למתלוננת: "את משקרת!".

כזכור, מדובר בתלונה שעוסקת בתקופה בה למדה הצעירה במוסד החינוכי בבני ברק, לפני כחמש שנים, בהיותה בת 21. לטענתה, המורה שכנעה אותה לעבור להתגורר בביתה, וניצלה את קרבתה כדי לפגוע בה באופן חמור במשך כחצי שנה.

אתמול האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצר הבית של המורה בחמישה ימים, לאחר ששמע את טיעוני הצדדים ופרקליטיהם.

עו"ד יהונתן קמיל, פרקליטה של המורה (ללא קרדיט)

סניגורה של המורה, עו"ד יהונתן קמיל, סירב להגיב ל'כיכר השבת' אודות העימות המדובר, ומסר רק כי "בוצעה היום פעולת חקירה. מטבע הדברים לא נוכל להתייחס לתוכן העימות, לאור העובדה שמדובר בחקירה פעילה. אני כן יכול לומר שמרשתי מכחישה מכל וכל את טענותיה של המתלוננת. כמו כן, היא משתפת פעולה עם חוקריה באופן מלא".

הפרקליט ביקש להדגיש, כי "מדובר בחקירה משטרתית הנמצאת רק בראשיתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר