"טומאת מצרים"

ההתבטאות של מרן הגר"ח קנייבסקי על נגיף הקורונה

מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, התבטא על נגיף הקורונה הקטלני: להבדל מכל טומאת מצרים. הגר"ג אדלשטיין: אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: Yaakov Nahumi/Flash90)

מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, התבטא על נגיף הקורונה הקטלני: "להבדל מכל טומאת מצרים". ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין: "אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל", כך פורסם הבוקר ב'יתד נאמן'.

ההתבטאות של הגר"ח קנייבסקי: "בימי השובבי"ם המסוגלים עלינו להלחם בעמלק כנזכר בפרשתינו להבדל מכל טומאת מצרים ותרבות העמים, ויתקיים בנו 'כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאיך".

התבטאות הגר"ג אדלשטיין: "אין פורענות באה לעולם אלא בשביל ישראל, צריך לזכור שהכל בהשגחה משמיים, אין מה לפחד. ועלינו להתחזק באמונה שהכל מאתו יתברך ולהרבות בתורה שהיא מגנא ומצלא מכל מרעין בישין".

הבוקר דווח כי 64 בני אדם נוספים נהרגו ביממה האחרונה מנגיף הקורונה, במחוז חוביי שבסין, בכך עלה מספר ההרוגים מהנגיף בסין ל- 425. כמו כן, הרשויות דיווחו על 2,345 מקרים נוספים של הידבקות בקורונה. על פי הטלוויזיה הממלכתית, בסך הכל 13,522 בני אדם נדבקו במחוז חוביי. בסין כולה נדבקו למעלה מ -20 אלף בני אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר