"מהלך דרמטי"

מידד טסה נפרד ממנהלו האישי אביעד גיל אחרי יותר מעשור

הזמר מידד טסה נפרד אחר 13 שנה ממנהלו האישי אביעד גיל שליווה אותו עוד מימיו כילד פלא מצליח. הצדדים שמרו את הפרידה בשקט. את גיל יחליף בן דודו של מידד טסה (מוזיקה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מידד טסה ואביעד גיל באולפני כיכר השבת (צילום: כיכר השבת)

חשיפה: הזמר החסידי-מזרחי מידד טסה, ומנהלו אביעד גיל שליווה אותו יותר מעשור, החל מימיו הראשונים כזמר הפסיקו לעבוד יחד, כך נודע ל'כיכר השבת'. גיל נחשב לגורם משמעותי מאוד בקריירה ובהצלחה של טסה, שהביאה אותו לקדמת הבמה בעשור האחרון כ'ילד פלא' ועד עצם היום הזה כזמר בוגר.

על פי גורמים המעורים בפרטים, השניים כבר לא עובדים יחד בשבועות האחרונים, אך הם הקפידו לשמור את הפרדת הכוחות בסוד מסיבות שאינן ברורות כרגע.

רק לפני כשלושה חודשים התארחו, מידד טסה ואביעד גיל בתכנית 'המבקר' באולפני 'כיכר השבת' ונראו ביחסים טובים מתמיד, כשהם מרעיפים שבחים האחד על השני.

מי שנכנס לנעליו של אביעד גיל והחל לנהל את טסה בשבוע האחרון, הוא בן דודו - יוחנן בן יחיאל.

גורם בתעשיית המוזיקה ששוחח עם 'כיכר השבת' הגדיר את הפרידה של השניים כמהלך דרמטי מאוד בעולם המוזיקה: "צריך להבין שאביעד גידל את מידד בעולם המוזיקה מאז היותו ילד, הלך איתו יד ביד וליווה אותו לכל האירועים שעברו אך ורק דרכו. במונחים כלליים, זה כמו שהזמר הישראלי המצליח עומר אדם נפרד ממנהלו אסף אטדגי לפני מספר חודשים".

טסה וגיל בתכנית 'המבקר'

טסה שהחל את הקריירה כבר כ'ילד פלא' הופיע כל השנים כבחור ישיבה, כשהוא מקפיד במיוחד על חזותו כבן תורה והחליפה והמגבעת שלראשו הם מסמליו המסחריים. מאחורי טסה אלבומים רבים עם להיטים שהצליחו בכל כלי התקשורת בישראל. מאז פרץ לעולם המוזיקה החרדית הוציא טסה כעשרה עשרה אלבומים ורבים משיריו הפכו ללהיטים שמושמעים בתדירות רבה בתחנות הרדיו.

בשנת 2010 החל טסה לשמש כזמר הבית של תנועת ש"ס - כאשר הופיע באירועים רבים של התנועה, בעיקר בערבי סליחות והתעוררות בחודש אלול.

לפני כשלוש שנים התחתן מידד טסה עם אליה סומך, בחתונה מתוקשרת וגדולה בהשתתפות בכירי תעשיית המוזיקה כשטסה עצמו עולה לבמה ומשמח את המוזמנים.

לא ברור עדיין אם טסה יפנה גם לדרך מוזיקלית עצמאית חדשה ושונה ממה ששמענו ממנו עד היום, או שמדובר סך הכל בעניינים טכניים בלבד של ניהול בכל מקרה נאחל הצלחה לשני הצדדים.

מידד טסה ואביעד גיל בחרו שלא להגיב לכתבה למרות פניותינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר