תגובה תוקפנית

יהדות התורה: "ליברמן מטנף, אדון זגזגן, משת"פ של 'הפלג'"

צוות קמפיין הבחירות של יהדות התורה מחריף את התגובות להתקפותיו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על הציבור החרדי, ומזכיר לו נשכחות: פגישתו עם הגר"ש אוירבך זצ"ל, מנהיג 'הפלג' (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פגישתו של איווט עם מנהיג 'הפלג'. ארכיון (צילום: מתוך חדשות 12)

יהדות התורה ממשיכה להתעמת עם יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, בעקבות כינויים שהשמיע היום (שלישי) כלפיהן, במטרה לפגוע ולהסית, כחלק מקמפיין הבחירות שלו.

בראיון לאתר ynet אמר מוקדם יותר היום איווט, כי לא יישב באותה קואליציה עם המפלגות החרדיות, והסביר: "הן אינן ציוניות ואינן ליברליות".

בתגובה לדבריו אלו מסרו ממפלגת יהדות התורה: "ליברמן מטנף נגד 'החרדים הלא ציונים', ואף אחד לא שואל את השאלה המתבקשת: אדון זגזגן, תועדת לאחרונה עם ראשי הפלג הירושלמי הקיצוני. כשחיפשת שותפים לקומבינות פוליטיות, ידעת לרדוף אחריהם ולהציע להם הכל - תמורת דילים".

במפלגה הוסיפו את המסר, אותו הם מקפידים להעביר בימים האחרונים: "היום ברור יותר מתמיד: פתק ליברמן בקלפי, משמעותו בחירות רביעיות".

יאיר נתניהו. הגיב לדברי ליברמן (צילום: מתוך הטוויטר הרשמי)

יצוין, כי בתגובה לדבריו בראיון הבוקר, כי לא ישב עם המפלגות החרדיות והערביות, צייץ ‏יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה: "הוא ממש חושף את הדיל שסגר עם ימינה וכחול לבן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר