7 סימנים שמצביעים על כך שהגיע הזמן להזמין עוזרת לבית

אין בושה לבקש עזרה כשהחיים דורשים זאת או כשפשוט זקוקים למעט מנוחה. מחפשים סיבה אמתית להרים טלפון לשמחה שמבריקה את הבית של השכנים? הנה כמה סימנים שיעזרו לכם להחליט (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם אתם רגילים לבצע את כל משימות הניקיון הביתי בעצמכם, אפילו רק המחשבה על הכנסת מנקה זרה לבית עשויה לעורר בכם התנגדות וחשש. עבור חלקנו, הזמנת עזרה חיצונית עלולה להרגיש כמו תבוסה או חדירה לפרטיות - אך אין בושה לבקש עזרה כשהחיים דורשים זאת או כשעליכם לשנות את סדר העדיפויות שלכם (או אפילו כשאתם פשוט זקוקים למעט מנוחה כדי להיטען באנרגיות).

אם יש לכם את האמצעים לעשות זאת, שירות ניקיון מקצועי עשוי למעשה להפוך את הבית שלכם לא רק לנקי יותר, אלא גם לבריא ורגוע יותר.

מחפשים עוד סיבה אחת להרים טלפון לשמחה שמבריקה את הבית של השכנים מדי שבוע? להלן מספר סימנים מדויקים שיכולים להוות את החותמת לכך שהגיעה העת לחייג אליה:

1. אתם מדלגים על מטלות ניקוי חשובות

אם ערימת הכביסה המלוכלכת ההולכת וגדלה גורמת לכך שבן העשר שלכם לובש חולצה לא מכובסת בפעם השניה השבוע, או שערימת הכלים המלוכלכים בכיור מושכת אליה חרקים, כנראה שהגיע הזמן לשכור מנקה. אם אתם מוצאים את עצמכם מדלגים על פעולות ניקיון שמשפיעות על תחומים אחרים בחייכם (כמו העבודה שלכם או חיי המשפחה), פשוט צלצלו למקצוענים.

2. אתם מקריבים את השינה שלכם

בטח, ישנם לילות בהם מכונת הכביסה פועלת מעט מאוחר מכפי שציפיתם, אך אם אתם מוותרים בעקביות על שעות שינה (או פעילות גופנית, או בישול ארוחות בריאות), מוטב לוותר על מספר משימות ניקוי ברשימת המטלות שלכם. קחו בחשבון זאת: אף אחד לא יכול לישון עבורכם או לקחת את שיעור האירובי ההוא במקומכם, אבל מישהו יכול לעזור להתמודד עם האבק.

3. יש לכם תינוק חדש (או שינוי גדול אחר בחיים)

בין אם יש לכם תינוק זעיר בבית, אתם עסוקים בטיפול בהורה מזדקן, או שקיבלתם קידום גדול בעבודה, שינוי פתאומי יכול להשאיר אתכם ללא רגע פנוי לצחצח את הבית. שכירת איש מקצוע יכולה לא רק לקנות לכם שעות יקרות כשהזמן דחוק, אלא שהיא גם עשויה לעזור לכם להרגיש פחות לחוצים בתקופה הזו של השינוי.

4. יש לכם עדיפות אחרת

אולי זה פרויקט שרציתם להתחיל, או תחביב שלעולם לא מצאתם זמן לעסוק בו, אם רשימת המטלות הביתית שלכם לעולם לא משאירה לכם זמן לפרודוקטיביות או ליצירתיות, שכירת עוזרת בית יכולה להועיל. מלבד אקסטרה זמן, בית מאורגן יותיר לכם יותר מקום לתחביבים ופעילויות יצירה.

5. אתם צריכים מעט זמן לעצמכם

אם התחייבויות לעבודה, למשפחה ולחברים ומחויבויות אחרות לא מותירות לכם זמן לנוח, מנקה חיצונית יכולה להיות דרך אחת קלה להוסיף זמן מרגוע לשבוע שלכם. כן, גם אם זה רק לקרוא, לעשות מדיטציה, לצאת לריצה או לקרוא ספר.

6. אתם מתאוששים ממחלה או פציעה

ניקיון יכול להיות עבודה תובענית מבחינה גופנית, כך שאם אתם שוכבים במיטה עם קרסול שבור או עסוקים בהתאוששות מניתוח, אין זמן טוב יותר להתקשר למקצוענים.

7. זה הסימן

לפעמים, אנחנו רק מחכים לשלט שנותן לנו אישור - אז הנה! אתם לא צריכים תירוץ גדול לשכור שירות ניקיון בתים מקצועי, אם אתם חושבים שזה ישדרג לכם את איכות החיים. פשוט כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר