הצטרפו לסיור

בהלת הקורונה: איציק הסיני מדווח מבייג'ינג

הנגיף הקטלני הכניס את תושבי מדינת הענק לבידוד, ולמרות שתושבים מתחילים לצאת אט אט לרחוב, הקניונים והמסעדות עדיין ריקים: 'איציק הסיני' בסיור מצולם מהעיר המשותקת (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ היוטיוב של איציק הסיני)

איציק הסיני יוצא מהבידוד כדי לבדוק את המצב בבייג'ינג: "המצב לא השתפר כל כך, למרות שכאן בעיר מדובר בסך הכל על כמאתיים נדבקים", הוא מדווח.

בתיעוד הוא מסביר מה הביגוד המיוחד שהוא צריך ללבוש לפני שהוא יוצא לרחוב, מדוע מומלץ להימנע משימוש במעלית, ולמה לא מביאים את חבילות הדואר הביתה. בהמשך הוא מדגים את חיטוי הרכב לפני תחילת הנסיעה, ויוצא לסיור עם רכבו לעבר מקום העבודה שלו - תאגיד השידור הסיני.

הוא מעדכן כי ביחס ללפני שבוע, הרחובות החלו לאט לאט להתמלאות שוב באנשים, אך האוטובוסים עדיין ריקים - וזאת בשל חשש האזרחים לשהות במקום סגור.

בהמשך הסרטון, נכנס איציק הסיני לקניון, מראה את האנשים ברחובות שבודקים את החוק לעוברים ושבים, ומספר על הרצינות שהסינים מתייחסים לנגיף הקורונה, במטרה למנוע את התפשטותו.

איציק מראה בהמשך את השפעת הנגיף הקטלני על הכלכלה הסינית, שכן המסעדות סגורות ובמפעלים לא מייצרים, ומסביר כי זה משפיע על מדינת ישראל, לשם לא מגיעים עכשיו תיירים סינים וקורא לישראלים לא להתייחס אל האסייתים כאל 'נגיף'. "הם אנשים כמו כל אחד".

בחלקו השני של הסרטון הוא נכנס לקניון, כאשר בכניסה למקום יש צורך לעבור בדיקת חום כדי לבדוק שהוא לא נגוע בנגיף. הקניון, שבדרך כלל עמוס באנשים, ריק כמעט לחלוטין.

צפו בסיור המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר