יהדות התורה קרבית

"גנץ חסר עמוד שדרה; נסחף לתעמולה אנטי-חרדית"

אמירותיו האחרונות של יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, בענייני דת ומדינה - בהן הוא נשמע מיישר קו עם ההסתה של ליברמן - לא עוברות בשתיקה מצד יהדות התורה, שבועיים לפני הבחירות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בני גנץ עם יאיר לפיד, עמיתו למפלכה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראשי יהדות התורה, שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני, יוצאים היום (ראשון) במתקפה חריפה נגד יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, זאת בשל שורת אמירות בעייתיות שלו בקשר למגזר החרדי, בתוך ראיונותיו האחרונים לתקשורת.

בהודעה רשמית שהוציאה יהדות התורה נכתב: "בליץ הראיונות של בני גנץ אמש, מוכיח כי בראשות כחול לבן עומד אדם ללא ניסיון פוליטי, חסר עמוד שדרה".

"גנץ נגרר לתעמולה אנטי חרדית המבוססת על סטריאוטיפים והסתה כנגד מסורת ישראל שאין לה כל בסיס וצדק", רומזים ביהדות התורה לפזילתו אל הקולות הפוטנציאליים של ליברמן, "כל זאת למרות שגנץ הודיע באחרונה שמצטער על הקמפיין האנטי חרדי בו נקט בבחירות הקודמות".

לדבריהם, "עובדה זו מוכיחה כי על יהדות התורה להמשיך לדבוק בהמשך החיבור לבלוק הימין בראשות נתניהו, ולא עם השמאל בראשות גנץ-לפיד, מרץ וליברמן".

ליצמן ל'כיכר השבת': "מתפלל לעוד מנדטים". ארכיון

כזכור, בראיונות שהעניק אמר גנץ בין היתר: "בכל מה שקשור לתחום דת ומדינה. אנו רוצים לראות תחבורה בשבת במקומות הנכונים, ברית זוגיות, מתווה הכותל, ביטול חוק המרכולים. לאפשר לאנשים לחיות בכבוד תחת אמונתם באשר היא".

כשנשאל האם המפלגות החרדיות הן שותפות שלך לממשלה הבאה, התחמק. "אני מתחיל בשותפות שלי עם המפלגות החילוניות והיכולת לייצר פה ציונות ממלכתית נדרשת", השיב יו"ר 'כחול לבן'.

לפי דיווח של פרשן 'חדשות 12' עמית סגל, גנץ אף מתכנן קמפיין שיעביר את המסר כי הוא וליברמן רואים עין בעין את כל הדברים הקשורים לנושאי דת ומדינה.

בתוך כך ל'כיכר השבת' נודע כי ביהדות התורה מתכוונים להסתער החל מהשבוע על מעוזי הציונות הדתית, תוך ניצול הקרע בין הציבור הח"ד"לי ל'ימינה', ולנסות כך לגרוף קולות מהסרוגים.

בסוף השבוע תצא המפלגה החרדית בפרסום מאסיבי בעלוני השבת של המגזר הציוני-דתי, ועוד קודם לכן תקיים חוגי בית בריכוזים חרד"לים אסטרטגיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר