"יש לנו משוגעים"

האדמו"ר מויז'ניץ חרג ממנהגו ודיבר ברמקול

בהקלטה נדירה של האדמו"ר מויז'ניץ, בסעודה שלישית בשבת האחרונה, נשמע האדמו"ר מספר על "חבורת המשוגעים", ועל החובה להצביע; "גם מי שרבותיו לא מורים לו כן". האזינו (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: דוד זר)

בהקלטה נדירה של האדמו"ר מויז'ניץ, בסעודה שלישית בשבת האחרונה, נשמע האדמו"ר מספר על "חבורת המשוגעים", ועל הצורך לצאת להצביע, גם מי שרבותיו לא מורים לו כן. גם בבעלזא, עוררו על כך.

כמה ימים לאחר החלטת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל על ביקורים שייערכו האדמו"רים בערים החרדיות על מנת לעורר את הציבור החסידי בכל מה שנוגע להצבעה בבחירות, התבטא השבת האדמו"ר מויז'ניץ בנושא ב'טיש' סעודה שלישית, לאחר ברכת המזון.

בדברים שנשא אל תוך מיקרופון אמר האדמו"ר כי כפי שכבר אמרתי בעבר,"אנו נמצאים במצב שבו חבורת משוגעים גרמה לכך שאנחנו בבחירות שלישיות, דבר שגרם לציבור להיות אדישים מאד, באומרם כי וודאי שיהיו בחירות רביעיות, אבל עליהם לדעת שמדובר בכבוד שמיים ממש, ובפרט לאחרונה שישנם אנשים שרוצים לעקור ולהרוס את הדת, ולגרום להכנסת כל מיני פיתויים שהם כ'ארס' של ממש.

עוד הוסיף האדמו"ר כי אגודת ישראל היא קנאית מאד לדעת תורה, וכי אלו שאינם מקבלים הוראה מפורשת מרבותיהם בנוגע להצבעה בבחירות, שידעו שעליהם לצאת ולהצביע. "רבותינו הורו לנו ללכת להצביע, וכך עלינו לעשות, גם אם לא מבינים תמיד את הסיבה" אמר הרבי.

בסוף דבריו הוסיף האדמו"ר כי חלילה למישהו לקחת תעודת זהות של מישהו אחר ולהצביע עבורו, ואלו שמתגוררים באירופה, שיש להם זכות הצבעה, טוב יעשו אם יגיעו לישראל כדי להשתתף בבחירות.

גם בחסידות בעלזא החלו לעורר את ציבור החסידים, ובמהלך השבת הוכרז במרכז החסידות בירושלים בהשתתפות האדמו"ר, ובכל ריכוזי החסידות בארץ כי החסידים שיש להם זכות הצבעה בישראל ונמצאים בחו"ל, או שמתעתדים לצאת מהארץ, שיקדימו או יאחרו את חזרתם לארץ, או את יציאתם, על מנת להשתתף בבחירות.

יצוין כי החל ממחר יחלו האדמו"רים להגיע אל הערים החרדיות השונות על מנת לחזק את הציבור, וכבר מחר צפוי האדמו"ר מגור להגיע לביקור היסטורי בעיר אלעד, יחד עם אדמו"רים ורבנים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר