בחירות 2020

נתניהו למצביעי 'עוצמה יהודית': "אם תצביעו ליהדות התורה נקבל 61"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הסביר כי לחץ על בנט לצרף את איתמר בן גביר לרשימתו, אך כעת, 'עוצמה יהודית' לא תעבור ולכן על מצביעיהם לבחור במפלגה אחרת בגוש הימין (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, חושש מהפסד בבחירות הקרובות בשל התמודדות עוצמה יהודית שעלולה לשרוף לגוש הימין עשרות אלפי קולות, וקורא למצביעיהם לבחור במפלגות אחרות.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' קרא למצביעיו של איתמר בן גביר לצאת להצביע אפילו ליהדות התורה על מנת להצליח להרכיב ממשלה ימנית.

נתניהו נשאל: "הם אומרים שאתם רוצים רק את הקולות של בן גביר. האם נתניהו המדינאי הגדול לא יכל למצוא דרך שבה מצביעי עוצמה יצביעו לימין?".

ראש הממשלה הגיב, "בסיבוב הזה היינו מוגבלים לצרף אנשים ממפלגות אחרות. לא פוסל את בן גביר. הייתה אפשרות אחת לשילובו של בן גביר, לחצתי שבנט ייקח אותו למפלגתו".

נתניהו נמנע מלתקוף את בן גביר והזדהה עם תחושות מצביעיו: "אנשים שם מתוסכלים. צריך לעסוק בעיקר, אנחנו בשעת כושר היסטורית. בשום סקר בשתי מערכות הבחירות האחרונות בן גביר לא עבר את אחוז החסימה. יש הזדמנות שלא תחזור - אנחנו עומדים לנצח".

"אני קורא ל-80 אלף המצביעים של עוצמה יהודית, עם כל הצער אם תצביעו אני מקווה ליכוד, אבל אם תצביעו ליהדות התורה או למפלגה אחרת במחנה מה טוב, אז נקבל 61".

'עוצמה יהודית' נגד המפלגות החרדיות (צילום: דוברות)

עוד אמר נתניהו: "אני לא בא לבקר את 'עוצמה'. הם לא יעברו והקולות האלה יכריעו בין ניצחון גדול, לניצחון השמאל".

בתוך כך, שרת המשפטים לשעבר, ח''כ איילת שקד ממפלגת 'ימינה', תקפה את נתניהו בשעה האחרונה: "את כל השינויים הגדולים, גם בשיח הריבונות וגם במערכת המשפט, אנחנו עשינו".

שקד שהשתתפה בכנס 'בשבע' אמרה: "אחרי שביבי מסר את חברון הוא אמר למישהו מהציונות הדתית: מסרתי את חברון כי לא לחצתם עלי מספיק".

"מי שמתלבט בין הליכוד לימינה חייב להצביע ימינה. מי שמגדיר את עצמו ימני צריך לתת כח לימינה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר