פרסום ראשון

רבי יצחק ברדא הורה: לבחור ביהדות התורה

הקרב על קולות המזרחיים: שבוע לבחירות - והגאון רבי יצחק ברדא, מגדולי הרבנים הספרדים באזור הדרום וגיסו של הגר"מ מאזוז, הורה להצביע למפלגה החרדית-אשכנזית (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרב עם ח"כ אשר, אתמול (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: שבוע לבחירות, הגאון רבי יצחק ברדא, מגדולי הרבנים הספרדים בדרום וגיסו של ראש ישיבת כיסא רחמים הגר"מ מאזוז, הודיע לתלמידיו להצביע עבור יהדות התורה בבחירות הקרובות.

אתמול (ראשון) נערכה פגישה במעונו של הרב ברדא באשקלון בה השתתפו: ח"כ יעקב אשר שהיה מעורב לאורך כל המו"מ עם בית הרב, יו"ר מטה בני תורה הספרדים בדגל התורה דוד אוחנה ואבי גוטשטין מנהל מטה דגה"ת באשקלון ומקורבו של הרב ברדא.

במכתבו מדגיש הרב כי התמיכה ביהדות התורה מגיעה בין היתר על רקע עמידתם האיתנה לצדו של בנימין נתניהו.

במכתבו כתב הרב: "הננו בקריאת קודש לכל אחד ואחד מישראל, כי ביום שני ו' אדר תשפ, לבוא כולם ולהצביע בקלפי לתנועת 'יהדות התורה' שסימנה ג'"

הרב הסביר: "כי זה צו השעה, לשמור על היהדות, השבת, ומסורת ישראל בשלמות. ואנחנו צריכים את יהדוה"ת חזקה לצד רה"מ בנימין נתניהו וזה חשוב מאד הפעם הזאת".

"ולכן אני חוזר ומבקש מכולם ללא יוצא מהכלל להצביע אך ורק ג'. ואני אברך את כל מי שיצביע ג' שיחולו עליו כל הברכות האמורות בתורה, ויזכה שיתמלאו כל משאלות ליבו לטובה ולברכה".

גורמים המקורבים לרב ברדא אומרים ל'כיכר השבת' כי תמיכתו עשויה לקדם את המו"מ המתנהל בימים אלה בין דגל התורה לראש ישיבת כיסא רחמים הגאון רבי מאיר מאזוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר