בחירות 2020

ועדת הבחירות: נערכים להקמת קלפיות למבודדי הקורונה

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, אורלי עדס, הודיעה כי ועדת הבחירות נערכת להקים בין 12 ל 15 קלפיות עבור מבודדי נגיף הקורונה ואינם יכולים להיות במגע עם אזרחים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מנכ"לית ועדת הבחירות, הבוקר (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, אורלי עדס, הודיעה הבוקר (שלישי) כי ועדת הבחירות נערכת להקים בין 12 ל 15 קלפיות עבור מבודדי נגיף הקורונה.

במהלך דיון ועדת הכספים, לעניין תקציב ועדת הבחירות המרכזית לבחירות לכנסת ה-23 ולשנת 2020, ביקש יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הבהרות לעניין היערכות ועדת הבחירות להצבעה על רקע נגיף הקורונה.

בתשובה, הציגה אורלי עדס, מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, את ההערכות הוועדה כדי לאפשר לאנשים השוהים בבידוד להצביע בבחירות: "לפני יומיים ניתן צו מנכ"ל משרד הבריאות, הקובע שכל מי שבבידוד ואין לו תסמינים, יוכל לצאת להצבעה, בהתאם להנחיות – לצאת עם מסכה, לא בתחבורה ציבורית ועוד.

לדבריה: "אנחנו מנסים לייצר מהלך של 12 עד 15 קלפיות ייעודיות שאנחנו מקימים ברחבי הארץ לצורך כך. המספרים משתנים מידי יום, אנשים נכנסים ויוצאים מבידוד, ואנחנו עוקבים אחר כך.

"אנחנו רוצים לעשות זאת בערים מרכזיות, זה יהיה באוהלים, אנחנו מייצרים מפרט לאוהל מיוחד, עם הפרדה בין חברי ועדת הקלפי למצביעים. מנכ"ל מד"א מתגייס לכך, הוא מגייס לנו עובדים מקרב מד"א, אף אחד אחר לא מוכן לעבוד שם".

עדס הוסיפה כי: "המבודדים יכנסו עם אמצעים וכפפות ומסכות, יהיו אמצעי מיגון לסדרנים. אני מאוד מקווה שלא נגיע לעלויות כבדות, ושנוכל לצמצם בדברים אחרים, כדי שלא נצטרך תקציב נוסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר