למען תורמי 'חזקו'

לראשונה: מעמד 'דמעת האימהות השכולות'

המעמד ייערך בציון רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א. מסירת שמות לתפילה עד היום בשעה 12:00 בלילה בלבד • גדולי הדור בברכתם: "ויזכו התורמים לילדים בריאים ושלא ידעו מצער ושכול" (חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

תחינה מעומק לב שתבקע שערי שמים, תתקיים על ציונו הקדוש של הרבי מקרעסטיר זיע"א מאת אימהות שכולות, למען תורמי ארגון "חזקו", התומך במשפחות בעת שכול ואובדן.

הרעיון חסר התקדים עלה מאת אימהות שנעזרו על ידי הארגון, מתוך רצון לסייע להצלחת מיזם המגבית של "הגרלת דירה + יחידת דיור" לטובת הארגון ופעילותיו הנאצלות.

רעיונות שונים עלו זו אחר זו, ולבסוף החליטו האימהות על יציאה לציון הרבי הקדוש מקרעסטיר, הנודע כמקום ישועות מופלא, ובו להעתיר על התורמים שיזכו לחיי אושר, שמחה ונחת, מתוך בריאות צאצאיהם וכל מילי דמיטב.

רוצים שגם עליכם יעתירו, וגם אתם תיוושעו? לחצו כאן

ארגון 'חזקו' כבר סגר את מוקדי ההצטרפות שברחבי הארץ, אך ממתין למקבץ נתוני ההשתתפות של התורמים מרחבי העולם, ובינתיים יש את האפשרות להצטרף להגרלת הענק על דירה רחבה ויחידת דיור להשכרה באמצעות המוקד הטלפוני.

במיזם ראשון מסוגו, תיערך הגרלת ענק גם על דירה ענקית שיכולה לשמש כמגורים ע"פ רצון הזוכה, ובנוסף לדירה – הזוכה המאושר מקבל גם יחידת דיור, שתהווה מקור הכנסה קבוע, לכל חייו.

הרעיון החדשני של דירה ובנוסף לכך גם יחידת דיור להשכרה, יצר הד ציבורי נרחב. זו הפעם הראשונה שהזוכה יהיה מסודר גם בדיור וגם בהכנסה נוספת קבועה, מה שמעצים את חוויית הזכייה הבלתי שגרתית.

ההגרלה תתקיים ביום ראשון הקרוב, אך רק המצטרפים עד היום בלילה יזכו להיכנס גם לתפלת "דמעת האימהות השכולות" שתבקע רקיעים, וכעת אלו השעות האחרונות, למסירת השמות לתפלה.

כפי שפורסם, גדולי הדור ברכו ש"יזכו התורמים לילדים בריאים ושלא ידעו מצער ושכול", וללא ספק, הצלחת המיזם בעז"ה תביא אור וישע בבתי הורים שכולים, הנאזרים בעוז ומכניסים שמחה ואור בביתם מתוך אמונה תמימה.

להצטרפות: https://dira2.chizku.co.il/?af=kikar

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר