דיין האמת

בן 44 בלבד: האברך הרב ישראל שטיגליץ ז"ל

בבית החולים 'שיבא' הלך לעולמו האברך הרב ישראל שטיגליץ ז"ל, מחשובי האברכים במודיעין עילית, והוא בן 44 בלבד. הותיר אחריו שישה יתומים. הלוויתו תצא ב-10:30 (דיין האמת)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרב שטיגליץ ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בבית החולים 'שיבא' בתל השומר הלך לעולמו הלילה (רביעי) האברך הרב ישראל שטיגליץ ז"ל, בן 44, מחשובי האברכים במודיעין עילית, כשהוא מותיר אחריו שישה יתומים.

בחודשים האחרונים התגלתה בגופו המחלה הקשה, באופן תוקפני ביותר, והוא התייסר ממושכות – למרות זאת השתדל לקום ממיטתו בעת ביקור משפחתו וחבריו, להם הראה תמיד חיוך על פניו.

הרב שטיגליץ ז"ל מדרבן בשארית כוחותיו את האברכים באוטובוס היוצא מדי שבוע ללוד מטעם 'לב לאחים'

בימים האחרונים הדרדר מצבו והוא אושפז בבית החולים שיבא בתל השומר. ביממה האחרונה הידרדר מצבו במהירות, ולמגינת לב, קרסו מערכות גופו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

חבריו של הרב שטיגליץ שקיבלו בצער רב את הבשורה המרה על פטירתו אומרים ל'כיכר השבת' כי "מדובר באבידה גדולה מאוד. הוא היה פשוט אדם גדול ששקד בתורה לילות כימים. גם כשהמחלה הקשה קיננה בגופו והוא עבר טיפולים קשים ומרים - הוא לא נשבר ותמיד היה מאיר פנים לכל אדם".

הרב שטיגליץ היה מחשובי האברכים בכולל "שיר ושבחה" ומראשי 'לב לאחים' במודיעין עילית.

הרב שטיגליץ ז"ל

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראה הרב שטיגליץ מדרבן אברכים שהגיעו לבקרו בבית החולים, במוצאי השבת האחרונה, לצאת ולפעול לבחירות. בביקור השתתף גם ח"כ אורי מקלב. רופאים בבית החולים התבטאו כי "בחדר בית החולים נפתח מטה בחירות".

בחודש חשוון האחרון השיא את בתו הראשונה. כאמור, הותיר אחריו את רעייתו ושישה ילדים.

הלוויתו תצא בשעה 10:30 מביתו רחוב אור החיים 4 במודיעין עילית, ותעבור דרך בית הכנסת 'יחל ישראל', לבית החיים ויז'ניץ בבני ברק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר