הפסיקו לשפשף: כך תעצבו חדר אמבטיה שנראה נקי יותר

כמו שטריקים מסוימים בעיצוב חדר האמבטיה (שלרוב איננו גדול דיו) יכולים לגרום לו להראות רחב יותר, בחירת האריחים הנכונים יכולה לגרום לו להראות נקי יותר, בכל ימות השנה (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

הרעיונות הנכונים לעיצוב אמבטיה יכולים לשנות לחלוטין את המראה שלו והתחושה שתהיה בו. הם יכולים אפילו לשנות את אופן השימוש בחלל. למשל, כאשר אמבטיה גדולה מוחלפת במקלחון או שמגבות רחצה מאוחסנות על גבי מדפים דקורטיביים. וכמו שטריקים מסוימים של עיצוב בחדר האמבטיה יכולים לגרום לו להראות גדול יותר, בחירת האריחים הנכונים באמת יכולה לגרום לו להראות נקי יותר.

חלק מההבנה כיצד לנקות חדר אמבטיה הוא לדעת שאת רוב המשטחים יש לנקות, גם אם הם לא נראים מלוכלכים. שיטות העיצוב הללו לא יבטלו לגמרי את הצורך בניקוי, אך יש בכוחן לטשטש לכלוך בולט - ולחסוך לכם קרצוף מעייף בכל פעם שאורחים מגיעים לביתכם. הטיפים שמעניקים מקצועני העיצוב ב"בלוק", חברה ניו יורקית שטורפת את הקלפים בכל הקשור לתהליך שיפוץ האמבטיה, נוגעים לאריחי אמבטיה - שניתן ליישם הן בריצוף והן בקירות. עם יישומם, יתכן שלעולם לא תצטרכו להתייסר יותר בגלל המראה של חדר אמבטיה לא נוצץ (לא משנה שאתם יודעים שהוא דווקא כן).

אפשרות אחת היא להשתמש במרצפות גדולות יותר, או באריחים גדולים יותר בכל רחבי חדר האמבטיה. שטח הפנים הגדול יותר של האריחים פירושו פחות אריחים - וזה המפתח - פחות "רוֹבָּה" חשוף בין האריחים. רובה מוכתם הוא לרוב האשם העיקרי בחדרי אמבטיה שאינם נראים נקיים כמו שצריך ולכן, צמצום הכמות שנראית לעין, יכול לתקן את הבעיה באופן חלקי.

בנוסף, אריחים גדולים יותר יכולים גם ליצור אשליה כי חדר האמבטיה רחב ידיים, יותר ממה שהוא בפועל, כאמור.

האפשרות השניה להעניק לחדר האמבטיה כולו מראה רענן ונקי יותר, הוא על ידי הפחתת הרעש החזותי. רובה בצבע מנוגד מעניק מראה קלאסי, בטוח, אך הוא יכול גם להסב את תשומת הלב לקצוות האריחים, שאינם תמיד ממורקים. נסו להשתמש ברובה תואם למראה מבריק יותר - המעצבים ב"בלוק" אומרים שהוא גם מעניק אסתטיקה נעימה יותר לחדר אמבטיה.

אז אולי המפתח לחדר אמבטיה נקי הוא לא קרצוף רב, אחרי הכל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר