רגע לפני

סקרים אחרונים: הליכוד וכחול לבן שוב תיקו

סקרים אחרונים לפני הבחירות ביום שני הקרוב: הליכוד וכחול לבן חוזרות לתיקו, גוש הימין מתחזק מעט אך עדיין אין הכרעה. יהדות התורה מקבלת 7 מנדטים על פי כל הסקרים (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: תומר נויברג, נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

סקר שפורסם הבוקר (שישי), בעיתון 'ישראל היום' מעלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד וכחול לבן היו מקבלים מספר זהה של מנדטים - 33. עוד עולה כי גוש הימין זוכה ל-57, בעוד גוש המרכז-שמאל ל-56 וישראל ביתנו מקבלת שבעה מנדטים. לפי הסקר, הרשימה המשותפת מקבלת 14 מנדטים ואילו עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

על פי הסקר - העבודה־גשר־מרצ 9, יהדות התורה 7, ימינה 9, ש"ס 8 וישראל ביתנו תקבל כאמור שבעה מנדטים.

בחלוקה לגושים, גוש הימין מקבל 57 מנדטים, לעומת 56 לשמאל ולערבים. הסקר נערך השבוע על ידי מכון "מאגר מוחות" בהנהלת פרופ' יצחק כ"ץ בקרב 1,040 נשאלים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בעלת זכות הבחירה בישראל. טעות הדגימה היא 3%.

סקר של פאנלס פוליטיקס שפורסם במ'עריב' מביא נתונים דומים. הליכוד וכחול לבן מתחזקות על חשבון המפלגות הקטנות בגושים, ושתיהן עומדות על 34 ומנדטים.

הרשימה המשותפת יורדת חזרה ל-13 מנדטים, וש"ס שומרת על 9 מנדטים. העבודה-גשר-מרצ עומדת גם כן על 9. ימינה, ישראל ביתנו ויהדות התורה עם שבעה מנדטים כל אחת.

סקר אחר שבוצע על ידי מכון סמית בראשות רפי סמית, מלמד כי אילו הבחירות היו נערכות היום הליכוד - 35, כחול לבן - 34, הרשימה המשותפת - 14, ש"ס - 9, העבודה־גשר־מרצ - 8, יהדות התורה - 7, ימינה - 7, ישראל ביתנו - 6. מבחינת הגושים: גוש הימין - 58, גוש המרכז־שמאל עם הרשימה המשותפת – 56, ליברמן - 6

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר