אולפן הבחירות

איילת שקד: "נלך עם נתניהו עד הסוף; גם לאופוזיציה"

בכירת מפלגת 'ימינה', שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, מצהירה בראיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת', כי גם אם נתניהו יפסיד מחר, היא תשב עמו באופוזיציה. צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

שעות מועטות לפני הבחירות, הגיעה ח"כ איילת שקד (ימינה) להתארח באולפן הבחירות של 'כיכר השבת', והצהירה כי כל מפלגתה תהיה נאמנה לגוש הימין, בכל תרחיש עתידי.

כותרות הראיון:

מצבה של 'ימינה' בסקרים: "אני מאוד מאמינה שנצליח לקבל תוצאה טובה יותר. הציונות הדתית לא צריכה להיות קטנה, בטח שלא פחות מש"ס או חצי מהרשימה המשותפת. אני מעריכה שנפתיע".

61 לגוש הימין? "אני ממש מאמינה שנוכל לנצח. אנחנו עושים שבתות בערים רבות, אני רואה שהשטח מתעורר, אפשר לנצח. זה תלוי בציבור".

התעמולה הפוליטית שלה בבתי הכנסת בשבת: "אני חושבת שזה דבר נפלא; להתחבר לאנשים, להכיר. יש גם דברי תורה. אתה יכול לבחון אותי בפרשות".

משתה המנדטים של נתניהו: "הוא פשוט לא יצליח. הציונות הדתית תתאחד סביב המפלגה שלה. ימינה מייצגת את כל הקשת הרחבה של הציונות הדתית, הציבור הזה לא פראייר של אף אחד".

הספקות על נאמנות 'ימינה' לנתניהו ולגוש הימין: "זה הקמפיין של נתניהו: להחליש אותנו. הוא לא אוהב אותנו חזקים. אנחנו כן נלך עם גוש הימין. אנחנו צריכים להיות חזקים, אם לא - לא תהיה ריבונות. אנחנו הולכים עם נתניהו, או לממשלה או לאופוזיציה".

קולות החרדים העובדים: "זו אידיאולוגיה אצלי. כשהייתי שרת המשפטים ובנט כשר החינוך, נלחמנו במערכות שלנו, בתוך המשרדים, כדי שחרדים ילמדו בהפרדה באקדמיה וכדי להקים את מוסדות הממלכתי-חרדי".

המאבק מול החרדים על הרבנות הראשית: "אנחנו בהחלט רוצים, שכשיהיו בחירות לרבנות הראשית, אחד משני הרבנים יהיה מהציונות הדתית. בקדנציה הקודמת במשרד הדתות היינו צעירים בפוליטיקה, מאז כבר למדנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר