אחרי הכישלון

ביקורת על עמיר פרץ שהגיב: "אני לא פורש"

מפלגת אוכלת ראשיה: בעקבות התוצאה של איחוד מפלגות השמאל, עולה דרישה להדיח את יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, שמצידו אמר היום: "יש לי הרבה מאוד תכניות" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

במפלגת העבודה כבר שולפים את הסכינים נגד יו"ר המפלגה, ח"כ עמיר פרץ, בעקבות התוצאה המאכזבת שקיבלה מפלגת השמאל המאוחדת בראשותו.

"הוא הוביל את מחנה השמאל לכישלון צורב. אין יותר שמאל בישראל. עמיר צריך להתפטר בדיוק כמו שדרש יום אחד אחרי הבחירות מאבי גבאי שהביא את אותה תוצאה בבחירות", אמרו בכירים במפלגה לאתר ynet.

לדבריו, פרץ עשה טעות חמורה. "היה מעבר של מנדטים בין הגושים כאשר מצביעים עברו מכחול לבן לליכוד בגלל הספין שלו כאילו סוכם על הקמת ממשלת מיעוט עם המשותפת. זה הרג את בני גנץ".

"פרץ חילק תיקים לבכירי המפלגה כאילו הוא מרכיב את הממשלה הבאה והתחייב למנות שר ערבי כאילו יש לו 30 מנדטים. במבחן התוצאה עמיר פרץ נכשל. הוא קיבל 4.3% בשדרות ואורלי לוי-אבקסיס הביאה 150 קולות בבית שאן".

מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני הסביר כי "פרץ קיבל את המפלגה עם שישה מנדטים וכמו כל דבר בחיים מלאכת השיקום היתה מאוד קשה ומורכבת. אני עדיין מאמין שלמפלגת העבודה יש מקום משמעותי במערכת הפוליטית. אני לא חושב שעמיר צריך להתפטר. הוא לקח על כתפיו אתגר מאוד כבד".

מהעבודה-גשר-מרצ נמסר לאתר ynet: "לאורך כל מערכת הבחירות הנהיג עמיר פרץ מדיניות אחראית מתוך תחושת שליחות ודאגה לגוש המרכז-שמאל. מתוך תחושת האחריות ולמרות שאמר מספר פעמים 'שהשלם יהיה קטן מסך חלקיו', ביצע איחוד בשמאל כדי למנוע אובדן קולות לגוש. בנוסף, חתם על הסכם עודפים עם כחול לבן מתוך אותה תחושת אחריות.

"מחנה השלום והצדק החברתי חי וקיים ובחרו בו מאות אלפי ישראלים ותהיה לו נציגות ערכית וראויה גם בכנסת הבאה. אנו סבורים שמנהיגות ואחריות ערכית כמו גם נאמנות לדרך של צדק חברתי הם ההצלחה האמיתית ולכן עמיר פרץ ימשיך להוביל את המפלגה המאוחדת ולהיאבק למען ערכים אלה".

עמיר פרץ עצמו מסר הבוקר בהצהרה לתקשורת: "אנחנו הולכים לעבוד מאוד קשה. יש לי הרבה מאוד תכניות, יש לי עבודה לעשות למען הגוש ולמען מפלגת עבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר