חשש גם בניו יורק

אבא של תלמיד נדבק ב'קורונה'; 3 מוסדות חרדים - הושבתו

נגיף ה'קורונה' נותן את אותותיו גם בניו יורק. אבא של אחד מתלמידי בית הספר הדתי נדבק בנגיף, והעלה את החשש כי בנו הדביק אחרים. בעקבות כך, 3 בתי ספר נסגרו (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בית ספר יהודי- דתי סגר היום (שלישי) את שעריו בשל החשש כי אבא של אחד התלמידים, נדבק בנגיף ה'קורונה', מה שהעלה את החשש שאולי הוא הדביק את התלמידים. בעקבות בית הספר שנסגר, שני בתי ספר נוספים הודיעו כי לא יקיימו היום לימודים.

בית הספר SAR הנמצא בשכונת ריברדייל בברונקס שבניו יורק, שלח הודעה להורי התלמידים, בה נאמר כי "בעקבות החשש על מקרה של קורונה בבית הספר - המקום ייסגר, וימשיך לפעול על פי הנחיות מחלקת הבריאות של עיריית ניו יורק. מה שחשוב בזמן הזה, זה לשמור על רוגע ולבצע את אמצעי המניעה - כדי לא להידבק בנגיף".

אביו של התלמיד שנדבק בנגיף, ככל הנראה בעת שהותו במיאמי, מאושפז בבית החולים במנהטן, והציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור אליעזר יצחק בן שפרה.

בתוך כך, עוד שני מוסדות יהודים חרדיים, הודיעו על סגירה כדי לשלול כל חשש קל של הידבקות, כאשר הם מודיעים, כי במידה ויהיו התפתחויות הם יודיעו לתלמידים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מנהלי המוסדות האחרים חושיים לכך שהתלמידים נסעו באוטובוס משותף ולכן יש חשש שנדבקו. כדי לא לקחת סיכון מיותר, הודיעו בהנהלות בית הספר על השבתת הלימודים ליום אחד, כדי לבדוק את החששות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר