בית פרטי או דירה בבניין: 5 רעיונות לשדרוג הכניסה

מעבר למה שיש לאורחים ולשכנים שלכם לומר על סוגי הצמחים שבחרתם לחזית הבית, אם אתם רוצים למכור אותו, כמה שינויים מהירים וזולים בחלקו הקדמי יכולים לעזור לכם להקל על התהליך (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, במיוחד בנדל"ן. מבקרים או קונים פוטנציאליים שבאים לביתכם עשויים להרגיש שלא בנוח לשהות בו או שידלגו על בדיקתו המלאה, אם החלק החיצוני שלו אינו מושך. גם אם תוכן הפנים מדהים, בית עם חלק קדמי מוזנח פוגע בבעליו.

מן הסתם, אתם יודעים היטב מתי החזית מושקעת ומתי לא. עם זאת, לפעמים קשה להצביע על מה בדיוק הופך כניסה מסוימת לבית ליותר מסבירת פנים. "אינכם זקוקים לתקציב גדול כדי ליצור מבואה יוצאת מן הכלל", אומר דב כהן, המנהל את חשבון האינסטגרם הפופולרי "thefrontdoorproject".

מה אתם צריכים? צבע וניגודיות, איזון וטיפול חם ומסור. "הניגודיות מכתיבה את מה שהעין שלנו רואה קודם, כמו עציץ עם פרחים צהובים על לבנים אדומות", מסבירה פולה חודשופר, סוכנת נדל"ן באריזונה. האיזון - ספסל דקורטיבי וחלונות סימטריים - משפיע על התרשמותנו הראשונה. "איזון וסימטריה משדרים יציבות", אומר כהן.

מעבר למה שיש לאורחים ולשכנים לומר על הצמחים שבחזית הבית שבחרתם, אם אתם רוצים למכור אותו, כמה שינויים מהירים וזולים בחלקו הקדמי יכולים לעזור לכם להקל על התהליך - למכור מהר יותר או להוסיף ערך מוסף למחיר המבוקש.

בדקו את הטיפים המשדרגים הבאים מאנשי מקצוע והיו מוכנים לביקורים בלתי צפויים / לחתום על חוזה בקרוב:

1. צבעו את דלת הכניסה

ראשונה ברשימת המטלות צריכה להיות דלת הכניסה - השתמשו בה כדי לברך את הבאים. "תנו לדלת הכניסה שלכם לדבר עם סגנון הבית שלכם בעזרת כיסוי בצבע חדש", אומרת קרי קלי, מעצבת פנים. "צבע יפה של דלת הכניסה יכול לרענן את הבית לחלוטין". אתם יכולים ללכת על קלאסיקה כמו שחור או פחם, או לבחור גוון נועז כמו אדום או צהוב בהיר.

2. הוסיפו עציצים

צמחים יכולים להפיח חיים בחלל ולגרום לו להיראות מטופח ומטופל. "גבהים משתנים של צמחים שנתיים או רב-שנתיים הניצבים יחד משני צידי הכניסה או השביל המוביל לבית, יכולים לחולל שינוי עצום במדרכת הכניסה שלכם", אומרת קלי.

3. ערכו ניקיון יסודי

ברוח ימי ערב חג הפסח, מרתון ניקוי יכול לעשות פלאים לכניסה שלכם. "שטפו היטב והיפטרו מלכלוך בשביל הגישה והמדרכה בקדמת הבית שלכם", אומרת לסלי איברסול, סוכנת נדל"ן מאילינוי.

4. רעננו את ריהוט החוץ שלכם

השליכו או עדכנו כל פריט ריהוט חיצוני ישן או שזקוק לתיקון. "נסו כיסוי מהיר של ספריי צבע על ספסלי המרפסת הקדמית או כיסאות הישיבה, כדי לרענן אותם", אומרת חודשופר.

5. האירו את הנתיב הקדמי

אל תסתמכו על מנורת עמוד אחת או על גופי התאורה המותקנים ברחוב או בבניין. "דרך ברורה לדלת הכניסה שלכם מוסיפה חום ומספקת ביטחון", אומרת ג'נה קירק, סמנכ"לית העיצוב של חברת הפיתוח KB הום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר