יתמוך שוב בגנץ?

ח"כ איימן עודה: "נסראללה הוא דוגמה ומופת"

יו"ר הרשימה המשותפת, איתו מתכננים ב'כחול לבן' להקים קואליציה, שיבח את מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני: "הוכיח את עצמו. הצליח לנצח את הכיבוש הישראלי", כתב (אקטואליה)

(צילום: Hadas Parush/Flash90)

ח"כ איימן עודה, בעמד בראש הרשימה המשותפת, נתפס בעיני רבים כפחות קיצוני מחבריו. אחרי הבחירות הקודמות אף המליץ על בני גנץ לראשות הממשלה, וישב למו"מ קואליציוני עם ראשי מפלגת 'כחול לבן'.

כעת, בזמן שבכחול לבן שוב סופרים את אצבעותיו כחלק מהמאמץ שלהם להחליף את השלטון, חושף העיתונאי ישי פרידמן בעיתון מקור ראשון התבטאויות של עודה, התומך במזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני, חיזבאללה.

מדובר במאמר אהדה לחיזבאללה שפרסם בשנת 2013, בו מתח ביקורת על ראשי הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית שזלזלו במזכ"ל תנועת חיזבאללה, חסן נסראללה, על רקע פעילות הארגון בסוריה לצד בשאר אסד.

עודה תהה כלפי ראשי הפלג: "האם אתם רואים בו חץ איראני מורעל ותו לא?". הוא גם ביקר אותם על שהשמיטו את תוארי הכבוד של נסראללה - "שייח'" ו"סייד".

בדבריו העלה על נס את מנהיג חיזבאללה, ש"הציג מודל התנגדות ייחודי", וכתב כי הוא "ראש התנועה נגד הכיבוש הישראלי ומי שניצח אותו בשנת 2000 והוכיח את עצמו במקצועיות ובהקרבה בשנת 2006".

במקור ראשון פנו לעודה לשמוע את תגובתו ולדעת אם הוא מתנער מהדברים שכתב אז - אך הוא בחר שלא להגיב להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר