בגלל הקורונה

ממחר: עשרות אלפי ילדים חרדים לא ילמדו

'החינוך העצמאי' ו'בני יוסף', רשתות החינוך החרדיות בהן עשרות אלפי תלמידים, הודיעו על השבתת הלימודים, עקב התפשטותו המואצת של הקורונה. הערב הודעה רשמית על כל מערכת החינוך (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז באדר תש"פ | 12.03.20
אילוסטרציה (צילום: חיים טויטו)

'החינוך העצמאי' ו'בני יוסף', שתי רשתות החינוך החרדיות הגדולות, החליטו הערב (חמישי) על השבתה כללית של מערכת החינוך עד פסח, כל זאת כמובן בשל התפשטותו המואצת של נגיף הקורונה בישראל.

לאחר ההודעה, הוסיף מנכ"ל החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין הסתייגות: "בגין שאלת ביטול תורה בחיידרים, הנושא מונח בכובד ראש על שולחנן של מרנן ורבנן גדולי ישראל. כנראה אחר הודעת ראש הממשלה תתקבל ההכרעה".

להכרעה הדרמטית צפויות בהמשך הערב להצטרף כלל מערכות החינוך, בתום דיונים ממושכים במועצה לביטחון לאומי (המל"ל), ושיחות שקיים בענין ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר החינוך רפי פרץ.

בשעה 20:00 יימסרו באופן רשמי הפרטים המלאים אודות ההחלטה, בהצהרה שייתנו לציבור נתניהו ואנשי משרד הבריאות.

הודעת החינוך העצמאי

כזכור, השבוע נחשף ב'כיכר השבת', כי רשת 'החינוך העצמאי' כבר הקימה מערך טלפוני ובו שיעורים לבנים ולבנות, מותאמים לרוב הגילאים, עבור הילדים השוהים בביתם בבידוד מחשש שנדבקו בנגיף הקורונה.

בהודעה טלפונית שהוכנה עבור ילדים אלו נאמר כך: "לתלמידים היקרים הלומדים בחינוך העצמאי, וכרגע נמצאים בבידוד; כמה לא נעים להיות מנותקים מהמשפחה, מהחברים ומכל המכרים. אתם יכולים להקיש מ-1 ועד 9, ולשמוע תכנים מיוחדים ומעניינים שהוקלטו במיוחד לתלמידים השוהים בבידוד".

במקביל, בחינוך העצמאי נערכו לכל תרחיש, גם לזה הנוכחי שמוסדות החינוך נסגרים לתקופה קצובה, וישנה כוונה להקים מוקד טלפוני לכל כיתה וכיתה; מערכת טלפונית דרכה התלמידים והתלמידות ישמעו את השיעורים מהמורים והמורות.

תכנית זו תיעשה בשיתוף משרד החינוך, בצורה מותאמת גם לציבור החרדי וגם לאלו מבתים מסורתיים הלומדים במוסדות החינוך בערי הפריפריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר