עדכוני קורונה

בשורות טובות: שישה החלימו וישוחררו היום

מבית החולים שיבא נמסר כי שישה מהחולים שהיו מאושפזים בבידוד במחלקה של חולי הקורונה, ישוחררו לביתם לאחר שנמצאו בריאים ושלמים, עד כה החלימו 11 בני אדם (קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בשורות טובות מהמרכז הרפואי שיבא: שישה מתוך 32 מהמטופלים המאושפזים ביחידה המיוחדת לטיפול בחולי קורונה ישתחררו בקרוב לאחר שבדיקותיהם הגיעו שללו המצאות הנגיף בגופם. השישה מצטרפים לחמישה נוספים שהחלימו עד עתה מהנגיף.

ד"ר גדי סגל, מנהל היחידה המיוחדת לטיפול בחולי הקורונה אמר: "אני מקווה שככל שירבו האנשים שחוזרים לחיים תקינים, כך יבינו כולם כי ניתן לנצח את המחלה וככל שנקפיד לציית להוראות משרד הבריאות כך המחלה תלך ותכחד".

הסיבה שתהליך ההחלמה ארוך כל כך הוא בשל העובדה שהחולה גם לאחר שאין לו תסמינים של המחלה ממשיך להיות נשא שלה עוד תקופה לא קצרה ורק לאחר שכל הבדיקות נמצאות נקיות לחלוטין הוא מוגדר באופן רשמי כבריא.

מבית החולים איכילוב בו נמצאה רופאה חולה נמסר כי במעבדה של איכילוב לאיתור קורונה בוצעו עד כה 770 בדיקות. מתוכם 240 בדיקות ממרפאת פרסונל לעובדים עם חשד - כולם יצאו שליליים.

11 בדיקות מתוך 770 יצאו חיוביות מתוכן 2 אנשי צוות. ״ההחלטה שקיבלתי לעשות בדיקות מקיפות לפרסונל היא מתוך דאגה לבריאותם ולמנוע נטרול אנשי צוות. זהו צו השעה״, מדגיש פרופ׳ רוני גמזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר