שומרים על ההנחיות

כך נראה בית המדרש הגדול של מודיעין עילית • תיעוד

היכל הכולל הגדול 'עטרת שלמה' במודיעין עילית המכיל כ-800 מקומות ובו לומדים אלפים מסביב לשעון, עומד כמעט שומם בגלל התפשטות נגיף ה'קורונה' • צפו בתיעוד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: איתמר קירשבוים)

רוב בני המגזר החרדי מקפידים על ההנחיות של משרד הבריאות, שנועדו לבלום את נגיף ה'קורונה', תוך המשך קיום סדרי הלימוד, בבחינת 'תורה מגנא ומצלא'.

הלילה (שלישי) ביקרנו בהיכל הכולל הגדול 'עטרת שלמה 'במודיעין עילית המכיל כ-800 מקומות ונחשב לבית המדרש הגדול של העיר החרדית.

בכולל, בו לומדים מדי יום אלפי איש, השוקדים לאורך היממה כולה על התורה הקדושה, מרגישים את המצב המורכב. ספסלי בית המדרש חוברו בסרט אחד לשני, אברכים בודדים פוקדים את בית המדרש, ואף אלו יושבים במרחק רב האחד מהשני.

אמש נחשף בחדשות 12 כי משפחות אדמו"רים ערכו חתונה בבית שמש תוך הפרת כללי משרד הבריאות. במקום נראו כ-200 משתתפים רוקדים ללא שום הפרדה או אמצעי מיגון כלשהם ובניגוד מוחלט לכלל ההנחיות שפורסמו בימים האחרונים.

אם לא די בכך, מתברר כי מארגני האירוע אף ביקשו מהמשתתפים באמצעות הזמנה ששוגרה אליהם שלא לדווח על מקום האירוע ולא להוציא ממנו תיעוד מצולם, כדי שהרשויות לא יאכפו את קיום החתונה.

בחדשות 12 דווח כי תושבים חרדיים מקומיים שהתוודעו לאירוע זעמו על קיום החתונה במתכונת האמורה והגישו תלונה במשטרה נגד המארגנים.

3 בני אדם עוכבו הלילה לחקירה משטרתית ואדם נוסף נעצר בעקבות החשד שארגנו את החתונה. כעבור מספר שעות אביו של החתן ואבי הכלה - שוחררו; מארגן החתונה ומנהל הקייטרינג, עדיין מעוכבים בתחנת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר