בזכות הקורונה

הפרויקט שאיחד את עומר אדם ו...האדמו"ר

זמרים, שחקנים, וידוענים במגזר הכללי מהארץ ומהעולם התגייסו ביממה האחרונה למיזם ענק הקורא להדלקת 'נרות שבת' - לשמירה על עם ישראל ולעצירת נגיף הקורונה (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

קידוש השם: זמרים, שחקנים, וידוענים במגזר הכללי מהארץ ומהעולם התגייסו ביממה האחרונה למיזם ענק הקורא להדלקת 'נרות שבת' על ידי כלל נשות ישראל להצלת ושמירת עם ישראל ולעצירת מגפת הקורונה במהרה.

מאות הידוענים ומשפיעני הרשת שיתפו ברשתות החברתיות מודעה על המיזם המבורך, תחת הכותרת "#גם אני מדליקה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי מי שעומד מאחורי המיזם הוא האדמו"ר ממעז'בוז' יחד עם מזכה הרבים הרב יגאל כהן, הרב ישראל מאיר לאו ואנשי עסקים ופרסום שלקחו על עצמם חסות, בינהם: דוד הלפרין, שמוליק וננה הלפרין, שוקי סלומון, דודי קפלר, הרב מרדכי חסידים, יחזקאל הלפרין, גרשון רוזנפלד, מנחם פרידמן ועוד.

בין מאות הידוענים שהתגייסו לטובת הקמפיין, יש את כוכב הזמר המזרחי עומר אדם המקורב לדת ולמסורת היהודית - בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראה אדם משוחח עם האדמו"ר ממעז'בוז' על חשיבות הנושא בתקופה שכזו ומבטיח להתגייס ולעמוד לימין הפרויקט בכל הכוח. "אתה זכית שבורא עולם בחר בך להיות יהודי שיש לך את היכולת לקרב אלפים בעם ישראל", אמר האדמו"ר לזמר.

כאמור, האדמו"ר ממעז'בוז' קורא לכלל נשות ישראל להתאחד ולהדליק מחר נרות שבת בזמן הדלקת הנרות של כל עיר ועיר ולהתפלל יחד להשם יתברך שיחוס וירחם על עם ישראל ושיושיע אותנו במהרה מהמגיפה הנוראה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר