בצל הקורונה

האדמו"ר מבאיאן במכתב לחסידיו: "תתחזקו באמונה ותשמרו על ההנחיות"

במכתב מיוחד שכתב לחסידיו, הזהיר האדמו"ר מבאיאן להקפיד על הוראות משרד הבריאות וקרא "להנחיל את האמונה והביטחון שהקב"ה הוא זה אשר מנהיג את העולם" (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האדמו"ר מבאיאן, החבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל יוצא במכתב חיזוק מיוחד לחסידיו בעקבות המצב בארץ ישראל וקורא להם להתחזק באמונה וביטחון ואף להישמר בנושא פגעי הטכנולוגיה.

במכתבו כותב הרבי כי "בעת הזאת כאשר בכל העולם סובלים מהתפשטות ווירוס הקורונה צריכים אנו להתחזק באמונה ובביטחון בה', ואף להנחיל את האמונה והביטחון לבני הבית שקב"ה הוא זה אשר מנהיג את העולם בהשגחה פרטית, וכי לא יטוש ה' ונחלתו לא יעזוב".

עוד מוסיף הרבי במכתבו כי אל לנו להיכנס לפחדים וחרדות או לעצבות, אלא לבטוח ולשמוח בה', ובעזשי"ת לא יאונה לאף אחד מישראל שום רע.

האדמו"ר בחופה שנערכה בבית בגלל הקורונה

האדמו"ר ממשיך ומבקש מחסידיו לשמור על הנחיות משרד הבריאות, "מצווים ועומדים אנו על המצוות עשה של ונשמרתם מאד לנפשותיכם, ועלינו לנהוג בכל כללי הזהירות בכלל, ובפרט בכל הנוגע להוראות של משרד הבריאות, וחלילה להקל ראש בזה".

לסיום המכתב מבקש הרבי מחסידיו לחזק את נושא לימוד התורה ולהרבות בתפילה ובתחנונים ובנתינת צדקה, ואף להמשיך ולהישמר מפני פגעי הטכנולוגיה, ולהקפיד על הגדרים והסייגים שמקובלים בנושא זה בחסידות, ולהוסיף מידי יום אמירת ג' פרקי תהילים, ובימי שני וחמישי אף להוסיף את תפילת 'אבינו מלכנו' בתפילת שחרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר