דרעי השיב אש

נתניהו אמר 'בעזרת ה''; השדרנית תקפה אותו

ראש הממשלה, התראיין הערב ל'חדשות 12', ואמר למגישה, 'בעזרת ד'', השדרנית וייס "תיקנה" אותו ואמרה, כמובן שהכל 'בעזרת מכון ויצמן'. דרעי בתגובה: "ראויה לכל גינוי" (אקטואלי)

דנה וייס (צילום מסך: מתוך 'חדשות 12')

ראש הממשלה התראיין הערב (מוצ"ש), לתוכנית של דנה וייס ב'חדשות 12', ודיבר על התפשטות נגיף ה'קורונה', במהלך הראיון, אמר ראש הממשלה 'בעזרת ד'' והשדרנית החליטה לתקוף אותו. דרעי, תקף בחזרה.

"אתה אומר שזה הולך להיות אירוע ארוך ומתגלגל, מה אתה אומר לאזרחים? האם אתם תהיו מוכנים להכניס את היד לכיס ולעזור לאזרחים?"

"בעזרת ה' אני מקווה וכולם צריכים להתפלל לבורא עולם", אמר נתניהו.

השדרנית דנה וייס תוקפת את נתניהו ואומרת, "התשובה נמצאת במכון וייצמן", רוה"מ ענה לה: "גם במכון וייצמן מתפללים".

חיים ולדר תוהה: לא למדנו לקח מהימים שלפני השואה? (צילום: כיכר השבת)

אריה דרעי, תקף את דבריה של וייס ואמר: "מזעזע שבערוץ 12 שבמדינת היהודים, קוטעת המראיינת דנה ויס את ראש ממשלת ישראל שאומר בעזרת השם ומעירה לו באופן מזלזל ובוטה. האמירה הזאת מצטרפת לדיווח של ויס מפי ״גורם ממשלתי״ עלום כי החרדים הם שגורמים להתגברות מחלת הקורונה. דנה ויס ראויה לכל גינוי על דבריה".

דנה וייס, הגיבה לדברים, בחשבון הטוויטר שלה: "בשולי הראיון עם נתניהו, מוצאת לנכון להבהיר את המובן מבחינתי - גם הערב, מאמינה בזכותו של כל אדם להאמין אמונה שלמה במה שהוא בוחר להאמין. כל כוונתי הייתה להדגיש את מקומם של אנשי ונשות המדע בפתרון המשבר הגדול שתוקף את העולם כולו. סליחה למי שנפגע והבין אחרת. שבוע טוב והעיקר הבריאות!".

'כיכר השבת', פנה אל 'חדשות 12', כדי לקבל תגובה על דבריה החריפים של השרדנית, אך ב'חדשות 12' בחרו שלא להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר