ההזדמנות של הקורונה:

המשבר הכלכלי שיצר נגיף הקורונה מצליח לייצר גם הזדמנויות

לצד חברות המזון ורשתות הפארם שהעלו את מחזורי המכירות, גם בחברת צ'רידי הצליחו להפוך את המגמה מאז כניסת המשבר ושינוי את היעוד לקמפיינים ממוקדי קורונה (קורונה, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בישיבה שערך לפני כשבועיים מנכ"ל החברה שי צ'רבינסקי לעובדים הוא ביקש להרים את הראש ולהסתער על היעד הבא. "אנחנו הופכים להיות קו החזית. כל המשברים שייווצרו כתוצאה ממה שכולנו מתחילים לחוות עכשיו יציבו אותנו בחזית הסיוע. בתנאים של בידוד ואיסור יציאה מהבית, צ'רידי היא הקהילה החדשה".

מאז פרוץ המשבר הולכים ועולים מספר לקוחות הקורונה זאת לאחר ביטולי כלל הקמפיינים שבשגרה. "הציבור עבר למצב חירום ואנשים עושים עכשיו רק מה שנחוץ ומציל חיים" מסביר ישראל ביסטריצקי, שמונה לנהל את החפ"ק קורונה שהוקם בחברה. "מהרגע שהמנכ"ל שינה את המגמה, הורדתי את כל העיסוקים בשגרה על מנת להקים את החמ"ל קורונה של החברה על מנת שנוכל לתת מענה למשבר"

בין הלקוחות שנכנסו לחברה נמצאים ארגונים מהעולם וישראל דוגמת, מד"א, יד שרה, רשויות מקומיות, חסידויות וקהילות רבות בעולם.
"כולנו חווים את המשבר הכלכלי ושינויי ההרגלים שנעצרו לכולם באחת וגם אפשרות של התקהלות כבר לא קיימת. אחד היסודות של צ'רידי היא העובדה שהיא בנויה על קהילתיות וירטואלית ולכן היא נותנת מענה למצב הנוכחי" מסביר מנכ"ל החברה שי צ'רבינסקי.

לדבריו, "עשינוי שינוי של 180 מעלות ואנחנו ממוקדי קורונה שהפכה להיות הבעיה מספר 1 של כולנו. המצב החדש עצר את כל דרכי ההתנהלות שהכרנו ולשמחתנו אנחנו יודעים לספק את המענה הנדרש לקהילה. ראש הממשלה אמר שהריחוק זה הקירוב החדש ובצ'רידי אפשר להתקרב מרחוק".

לדברי צ'רבינסקי במצבי משבר וחירום הקהילה הקרובה הופכת להיות הקהילה התומכת ואנחנו בנויים כדי לתפור מענה לכל קהילה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר