האזינו לאיש החינוך

ראש הישיבה חושש: 'המשבר יצריך טיפול פסיכולוגי לרבים'

הגאון רבי גבריאל יוסף לוי, ראש ישיבת באר התורה ואיש חינוך מוערך, במסר להורים שילדיהם התמכרו בימים אלו למעקב אובססיבי מדי אחר התפשטות נגיף הקורונה • אז מה ניתן לעשות? האזינו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
האזינו למסר של ראש הישיבה (תמונה: יעקב לדרמן)

הגאון רבי גבריאל יוסף לוי, ראש ישיבת באר התורה ואיש חינוך מוערך, העביר מסר מוקלט להורי תלמידיו הנמצאים בימים אלו בבתיהם, בשל נגיף הקורונה ההולך ומתפשט, ובדבריו הביע את חששו כי אנשים רבים ייאלצו לקבל טיפול פסיכולוגי בעקבות המשבר החמור, והפחדים והחרדות שהוא גורם.

"המשבר הזה יכול להביא לקשיים שיצריכו פסיכולוגים להרבה אנשים", פתח הרב את המסר להורים, "כי הבטלה מביאה לידי שעמום ושיגעון. כשאדם מתעניין ושומע כל הזמן מי נדבק ומי בבידוד, הוא נכנס ללחץ שגורם לו לדיכאון והוא מתעסק עוד יותר בנייעס".

ראש הישיבה (הידוע בכינויו 'גי"ל') ביקש מההורים שיהיו מעורבים יותר בנעשה עם ילדיהם בימים אלו. "אתם צריכים להיות מרכז העבודה. רוצים לעבוד בצוותא. הקב"ה הביא לנו מטרה ותכלית חשובה, שנעבוד בצוותא ונכוון לאותה מטרה. נשתדל מדי יום ליצור קשר טלפוני בכתב עם תלמידי הישיבה, ואתם מספיק מבינים מה צריך לעשות".

"חשוב שהבן יהיה עסוק כל היום", הוסיף הרב לוי, "ולכן מתחילת שבוע הבא נשתדל לשלוח תוכנית לימודים מסודרת, תוך שמירה על הכללים וסדרי הישיבה".

עוד אמר הגרג"י, כי דווקא בתקופה זו, "אנחנו ממשיכים את הקשר, ומשתפים פעולה, כך שהבן ייצא מהתקופה הסוערת בנוי יותר, מחושב יותר ומאמין יותר".

האזינו לדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר