במודיעין עילית

משגיח ישיבת סלבודקה לצעירים אובחן כחולה קורונה

מאות רבות מתושבי מודיעין עילית, כמו גם תלמידי ישיבת סלבודקה בעיר, נכנסים בשעות אלו לבידוד, לאחר שמשגיח הישיבה אובחן לאחרונה כחולה - השני בעיר - בקורונה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ישיבת סלבודקה - הריקה מאדם (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

משגיח ישיבת סלבודקה במודיעין עילית, הגאון רבי מאיר וייס, אובחן כחולה קורונה. בעקבות כך נכנסו תלמידי הישיבה לבידוד למשך כשבוע ימים.

הרב וייס, המכהן בתפקיד משגיח בישיבת כנסת מרדכי-סלבודקה לצעירים בעיר מודיעין עילית, נדבקלפני כשבוע בנגיף, ומאז שהה עם בני ישיבתו ללא שידע כי הוא חולה כמובן. בנוסף התפלל בבית הכנסת 'המרכזי' בעיר, ברחוב שדי חמד.

כעת, שדבר מחלתו נודע, מתפללים רבים בבית הכנסת, כמו גם כל תלמידי הישיבה, נאלצים להיכנס לבידוד למשך שבוע ימים. בין הנכנסים לבידוד נמצא גם מרדכי דוד אדלר, מנהל ה'חברא קדישא' במודיעין עילית, ששהה עם וייס במקום בו התפלל.

קצין משטרה משבח את תושבי העיר, בראיון ל'לבריאות' (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

כזכור, בהוראת ראשי ורבני סלבודקה, הישיבה בבני ברק והישיבות הכפופות לה הפסיקו את הלימודים לפני מספר ימים, מאז שנודע על התפשטות נגיף הקורונה, לצד הנחיות משרד הבריאות האוסרות לימודים ותפילות בישיבות ובתי הכנסת.

למרות הפסקת הלימודים, בבני ברק נערכה כזכור בחדר האוכל של הישיבה בגבעת רוקח, בסוף השבוע האחרון, חתונה ב'מתכונת מצומצמת' יחסית לימי שגרה, אך בהשתתפות עשרות רבות שרקדו כאחד, בניגוד להנחיות.

מקורביו של ראש הישיבה הגרמ"ה הירש הסבירו לאחר מכן, בשיחה ל'כיכר השבת', כי לפני החתונה הוא הדגיש את החובה המוחלטת והבלתי ניתנת לערעור "לציית לכל הוראות משרד הבריאות", אלא שבמהלכה אירע "איבוד שליטה לפרק זמן קצר בלבד", כהגדרתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר