מכתב חיזוק

האדמו"ר מבעלזא: "תהיו סבלניים כלפי הילדים"

האדמו"ר שיגר מכתב לחסידיו בו קרא להם להקפיד על מידת השמחה, ולהתרחק מעצבות ומרה שחורה - אם כל החולאים. האדמו"ר הוסיף במה עליהם להתחזק בימי ה'קורונה' (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האדמו"ר מבעלזא יוצא היום (שני) במכתב חיזוק לכלל חסידיו בנוגע לנגיף הקורונה ההולך ומתפשט בארץ ובעולם.

בתחילת המכתב כותב הרבי כי כאשר נמצאים אנו בתקופה של חוסר וודאות לנוכח המחלה ההולכת ומדבקת בכל רחבי תבל, על כן באים אנו בשורות אחדות מפי הספרים כדלהלן.

כידוע כותב הרבי, שעל פי הספרים 'אין השכינה שורה אלא בשמחה של מצווה', ואשר על כן חובה על כולנו להרבות בעבודת השם יתברך מתוך שמחה, וכל שכן להתרחק ממידת העצבות ומרה שחורה, שהם אם כל החולאים, כדברי הרבי.

עוד מוסיף הרבי ומביא בשם רבי אלימלך מליז'ענסק שכותב בספרו כי הכלל הוא שכאשר האדם רוצה להכניע הקליפה, הוא צריך לעשות זאת מתוך שמחה.

מכתב הרבי מבעלזא

לאחר מכן ממשיך האדמו"ר במכתבו וקורא לחסידיו לנהוג במידת הסבלנות ובמידת השמחה בבית. "וביותר צריך להזהיר בימים הללו שהילדים מצויים בבית, שחובה מוטלת על כל ההורים להתאזר במידת הסבלנות, כפי שמובא בספר 'שבט המוסר' כי כל מקום אשר יש רוגז וכעס, שם המזיקין מוכנים להזיק, ובפרט בזמן המגיפה שאז מצויים הרבה מזיקין, המכה את ילדיו, מכת המגיפה מתדבקת יחד עם המכה ההיא, כותב הרבי.

לסיום כותב האדמו"ר מבעלזא כי הוא מבקש מכל אחד ואחד להתחזק בלימוד התורה ובתפילה, וכן להרבות במעשי צדקה וחסד, ובפרט במצוות 'והחזקת בו' - דהיינו לעזור ולסייע לאלו אשר מטה ידם בימים הללו, ואין ידם משגת לקנות את צרכי מחייתם ואף את צרכי חג הפסח הבעל"ט.

המשפיע הרב יענקוש זילברמן על ימי הקורונה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר