"כיכר הייטק"

מונעת הידבקות רופאים: הטכנולוגיה לטיפול בחולי קורונה

בימים אלו מותקנת טכנולוגיה מיוחדת המאפשרת לרופאים לאבחן ולנטר בכל רגע נתון את מצב החולים בקורונה - מרחוק ובכך להוריד את הסיכון להידבקות של הצוות הרפואי • צפו בפרק המלא (הייטק)

כיכר הייטק | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

כולנו מקפידים על הגייינה ומרחק של 2 מטר אחד מהשני, אבל כיצד הרופאים ואחיות אמורים לטפל בחולים וודאים? האם אפשר להחליף טיפול של בן אנוש בטכנולוגיה? כנראה שלא אבל יש פתרון משולב של רופא בשלט רחוק.

חברת מיטווך, חברה משפחתית שמחזיקה באישור התקינה הרפואית המחמירה HIPPA לשמירה על פרטיות החולים, מתקינה בימים אלו עשרות מערכות מתקדמות בבתי חולים בכל הארץ לסיוע בטיפול בחולים קורנה שמבודדים.

הטכנולוגיה מאפשרת לרופאים מרחוק לאבחן ולנטר בכל רגע נתון מצב החולים ולאפשר להם לתקשר פנים אל פנים עם הרופאים המטפלים ולהוריד את הסיכון להידבקות של הצוות הרפואי ולמנוע קריסה של מערכת הבריאות.

אמנון אביגיא מנהל חטיבת מחשוב חברת מיטווך NCR ניטור לחולי קורונה, הגיע לאולפן בין ההתקנות שמבצע במשמרות של 18 שעות כדי לספר לנו על הטכנולוגיה שלהם.

• • •

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי ושדרן בערוץ 20 (גלי ישראל).

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר